Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

pondělí 16. dubna 2012

Srdcová záležitost

Show me the difference between love and death,
You feel them both as they take your breath!

Miluju text týhle písničky, bohužel má nejoblíběnější pasáž je pro všechny tak trošku záhadou. Narazila jsem už asi na 3 podoby tý části, kterou jsem napsala nad video, tak jsem vybrala tu, která se nejvíc shodovala s mým sluchem (možná místo feel tam je vážně fear, ale to feel mi tam pasuje líp). Ale ono je to fuk, ten význam se v žádný z těch verzí nijak výrazně nemění.
Já jsem prostě na ty sadomasochistický úchylárny, když ono se za nimi často skrývá hlubší myšlenka... A nebo taky ne, jenom v tom vidím něco, co v tom není. :D
Každopádně tohle je nejlepší kousek od Sum41, ale bylo těžký vybírat; v albech  Screaming bloody murder a Underclass hero nemůžu jmenovat jedinou písničku, která by nestála za posleh, jsou to prostě géniové :).
Pozn.: c*m = cum = orgasmus

Žádné komentáře:

Okomentovat