Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

neděle 22. dubna 2012

34. kapitola

Komentář autora: Pardon, pardon, asi ne všichni si čtou komentáře (což chápu), talže ne všichni asi pochopili, proč tu nepřibyla slibovaná nová kapitola. Byla jsem na konci světa, kde je mizernej signál, neteče pitná voda, není internet... DŮM HRŮZY!! :D Ale aspoň jsem měla dost času číst, jediný pozitivum tohohle nepředstavitelně nudnýho místa - nic vás nerozptyluje.
K povídce: Takže poslední 3 kapitoly, poslední gradace, držte si klobouky :P Víc neřeknu, ať nespoileruju.


Damon mě položil na pohovku a bezradně zůstal stát na místě.
„Co teď s tebou?“ zeptal se sám sebe, zatímco si prsty masíroval obličej.
Trošku jsem se zavrtěla. Sice mě déšť částečně očistil od hlíny a jehličí, ale stále jsem se cítila a hlavně byla dost špinavá.
„Nejdřív ze všeho bych si ráda zalezla do vany, kdyby ti to tedy nevadilo,“ navrhla jsem opatrně.
Zaraženě na mě pohlédl, jako by si až v tu chvíli uvědomil, že jsem tam s ním taky, a přikývl. Rychle odběhl směrem ke koupelně a zřejmě mi připravoval lázeň. Zvedla jsem se a šla za ním. Ve dveřích mezi jeho ložnicí a salonkem jsme do sebe vrazili. Damon mě rychle podepřel. Chudáček byl celý zmatený. Jeho obličej byl plný touhy a chtíče, jenže věděl, že starostlivost a péče mají přednost, alespoň pro tu chvíli. Rozpačitě mě pustil a uvolnil mi cestu.
„Zatím se zabal do toho županu na skříni, oblečení ti seženeme později.“
„Jasně, díky,“ usmála jsem se nejistě a zavřela za sebou.
Utrpěla jsem těžký šok, když jsem se spatřila v zrcadle. Vypadala jsem ještě daleko hůř, než jsem se obávala. A i přesto mě políbil, proběhlo mi hlavou. Nechtěla jsem na nic myslet, ale dost dobře mi to nešlo. Stále jsem cítila Damonovy ruce na svých bocích a chuť jeho rtů mi utkvěla na jazyku. Což mi připomíná, že bych si měla taky vyčistit zuby.
Když jsem se dosyta vyráchala, přehodila jsem přes sebe teplý župan dlouhý až na zem. Takový luxus, jako je spodní prádlo, jsem si nemohla dovolit, a tak jsem se bez něj musela dočasně obejít. Mokré vlasy jsem nechala rozpuštěné a vydala se zpět do obývacího pokoje.
Damon už tam na mě netrpělivě čekal s dvěma sklenicemi krve. Ucítila jsem její pach hned, jak jsem vešla do místnosti. Když si mě všimnul, okamžitě mi jednu sklenku podal a druhou si ponechal.
„Na, vypij to, bude ti líp.“
Nedůvěřivě jsem ji od něj převzala. „A dokončím tak přeměnu.“
„Nemáš na vybranou.“
„Říkáš ty.“
„To neznamená, že to tak není,“ zavrčel, ťuknul do mé skleničky tou svojí a napil se.
Zadívala jsem se na rudou tekutinu. Vypadala tak chutně. Pálilo mě celé horní patro a v krku mi vyschlo. No co, stejně by mě k tomu dříve či později donutil. Vyklopila jsem to do sebe jako panáka tvrdého alkoholu. Damonovi se výrazně ulevilo a s mohutným oddechnutím se složil na gauč. Přisedla jsem si k němu a nevinně si ho prohlížela. Nejspíš se převlékl do čistého oblečení, když jsem byla ve vaně, protože byl naprosto suchý.
„Tak, zajímá tě, jak se mi to stalo, nebo chceš rovnou přikročit k řešení následků?“
Ztrápeně se na mě podíval. „Jak ti to mohl někdo udělat? Copak si nevšiml, jak jsi ještě mladá?“
„Tys ze mě chtěl udělat upírku už od chvíle, co jsi mě potkal,“ odvětila jsem nechápavě.
Zvážněl. „To není pravda, nechtěl jsem tě proměnit. Směroval jsem tě k tomu, to nepopírám, ale neudělal bych to dřív, dokud bys mě o to nepožádala a nebyla o něco starší. Vždyť jsi ještě dítě, pro Krista!“
„Teď už tedy rozhodně nejsem,“ odporovala jsem a dolila si krev z načatého pytlíku, který se povaloval na stolku.
„Ne, to nejsi,“ řekl temným, smutným hlasem. „Tak jak to tedy bylo?“
Usrkla jsem trochu krve a vyprávěla mu celý příběh od mého prvního setkání s Nickem. Nepřerušoval mě a nedával najevo téměř žádné emoce.
„Takže nevíš, k čemu sloužil ten jeho rituál?“ zeptal se, když jsem skončila.
„Ne, bohužel. Nikdy se o tom nezmínil.“
„Dobře, to nevadí,“ postavil se a promnul si čelo.
Zdálo se mi, že si se vším dělal mnohem více starostí než já sama. Překvapil mě můj přístup k tak závažné věci, ale - nepřišlo mi to prostě tak hrozné. Vždyť jsem byla přece na živu! Tak nějak…
„Měla by sis jít lehnout, pro dnešek toho na tebe bylo až až, zítra to dořešíme.“
„Fajn,“ pokrčila jsem rameny a cupitala za ním jako ocásek do jeho pokoje. Tam se zarazil.
„Nemáš v čem spát,“ zamumlal a přešel ke svému šatníku. Vytáhl z něj tričko a pánské trenýrky. „Ehm. Není to úplně košer, ale bude ti to muset stačit. Nebo ti mám rychle vyzvednout něco z domu?“
„Ne, to je v pohodě. S tímhle si vystačím.“
„Fajn. Budu na blízku, kdybys něco potřebovala,“ vykoktal ze sebe, položil oblečení na postel a otáčel se k odchodu.
„Damone, to v tom lese -“ zadrhl se mi hlas.
Ztuhl a jen lehce ke mně natočil svůj krásný obličej.
„Tím se netrap. Potřebuješ si teď odpočinout.“
„To není TO, co potřebuju,“ přešlápla jsem.
Otočil se na mě s tázavým výrazem.
Upřeně jsem se mu zahleděla do očí a telepaticky se mu snažila vysvětlit, co po něm chci, protože slovy jsem to vyjádřit nedokázala. Zdálo se, že to pochopil. Nejdřív se jeho zorničky do široka prohloubily, ale pak si povzdechl.
„Eleno -“ nevěděl jak dál.
„Co?“ pobídla jsem ho netrpělivě.
„Jsi upírem teprve pár hodin, jsi zmatená, nevíš, co cítíš, respektive toho cítíš strašně moc a zesíleně. Teď není vhodná chvíle na to, dělat nějaká ukvapená rozhodnutí, kterých bys mohla později litovat.“
„Nikdy mi ta chvíle nepřišla příhodnější,“ stála jsem si pevně za svým a udělala krok vpřed, on vzad.
„Eleno, já tě PROSÍM, nedělej to.“
„Můžu si dělat, co chci.“ Další krok vpřed.
„Ano, ale ne se mnou!“ Další krok vzad.
„O tom by se dalo polemizovat.“ Vpřed.
„Ne teď, ne dnes, ani ne zítra.“ Vzad. Šok - dveře.
Došla jsem až k němu. Neměl mi kam utéct. Cítila jsem se naprosto klidná, za to on se chvěl. Ano! Damon Salvatore měl poprvé v životě z něčeho strach! Bál se mě, protože mi nedokázal odolat, a já to věděla. Vždycky jsem to věděla.
Stoupla jsem si na špičky a škádlivě ho polechtala bříškem ukazováčku po tváři.
„Tak mě zastav,“ zašeptala jsem a přilnula k jeho ústům.
„Eleno,“ ucuknul natolik, aby dokázal promluvit. Bylo v tom varování a prosba, možná i špetka vzdoru, ale ne dost na to, abych přestala.
Jemně jsem se mazlila s jeho rty, užívala si ten pocit, že patří jen mně. Damon měl pravdu, moje smysly, emoce i povahové rysy byly intenzivnější. Touha přešla v chtíč, láska v posedlost, tvrdohlavost v panovačnost, péče v majetnickost, něžnost v jemnost. Slyšela jsem tlukot našich srdcí, cítila vůni i chlad našich těl, četla naše myšlenky, vnímala strukturu věcí, kterých jsem se dotýkala.
Čeho se tolik bojíš? Vyslala jsem k němu otázku a doufala, že ji zachytí.
Já se nebojím, já šílím!
Čekala jsem, že mi to vysvětlí, ale více jsem se soustředila na knoflíčky jeho košile.
Všechno je to kvůli tobě! To tys mě přinutila cítit! Vzala jsi mi mou bezohlednost, krutost i pýchu a cos mi dala na oplátku? Lítost, slabost, starostlivost, všechno, čím jsem pohrdal. Vrátila jsi mi mou lidskost a teď po mně chceš, abych zneužil tvé prostopášnosti a vzal si to, po čem tak toužím.
Bolestně zakňučel, když jsem ho dráždivě kousla do rtu a vtáhla ho do svých úst. Ztrácel nad sebou kontrolu a stále ochotněji spolupracoval
Blázínku! Myslíš si, že nevím, co dělám? Že si s tebou jen tak zahrávám? Miluju tě od první chvíle, kdy jsem tě spatřila. Nezabránil tomu Stefan, nezabránila jsem tomu já, nezmění to ani fakt, že jsem po smrti. To já bych se měla bát.
Stáhla jsem mu košili a na maličký okamžik si položila hlavu na jeho hruď. Bylo to tak příjemné, dotýkat se jeho holé kůže. Nejistě mi zajel rukou pod župan, který jsem z nějakých nepochopitelných důvodů měla stále na sobě. Pohladil mě po ramení a vtiskl mi na něj horký polibek.
Čeho?
Že necítíš to, co cítím já.
Zvedla jsem k němu obličej. Jeho průzračně modré oči se třpytily jako dvě studánky v žáru poledního slunce - tolik osamělé a hluboké, upřímné a osvěžující.
„Neznám pro to vhodné pojmenování,“ zašeptal melodicky. „Jsem posedlý láskou k tobě a raději se tě vzdám, než abych tě kdy ztratil.“
Nikdy jsem ho nezastihla takhle mluvit. V tom způsobu řeči se promítlo nejen jeho stáří, ale i jeho duše, která mlčela tak dlouho, že už jsem ani nedoufala, že ji v životě uslyším.
„Nevzdávej se, nebo mě ztratíš,“ vydechla jsem roztřeseně, aniž bych od něj odvrátila pohled.
Lehoulince se usmál a do tváří se mu vehnala růž.
Udržoval se mnou oční kontakt, ale rukama sjel k mému pasu, který neustále stahoval provaz županu. Pomaloučku uvolnil uzel a nechal ho se rozplést. Vsunul dlaně pod látku a za boky si mě přitáhl k sobě, čímž spojil naše rty. Byl to vláčný polibek, který nikam nespěchal; tak jako si řeka plyne, silná dostatečně na to, aby vymlela skály, ale příliš trpělivá, aby je rovnou proměnila v písek. Rozepla jsem Damonovi pásek a pomohla jeho riflím dopadnout na podlahu. Lechtivě mě hladil po zádech, občas zatahal za vlasy, občas přejel po hýždích. Trenky si sundal sám. Byl to tak slastně intimní pocit, být k sobě takto přitulení, nic jsme neskrývali, jen odhalovali a sdíleli. Damon mě chtěl položit na postel, ale předběhla jsem ho a byl to právě on, kdo padl do měkkých peřin. Obkročmo jsem si na něj sedla a přisála se k jeho krku. Neznatelně se ošil.
Nelíbí se ti to?
Připadám si tak trochu bezradně, když mě někdo ožužlává v místech, odkud běžně z lidí vysávám krev - a ne vždycky to přežijou.
Tiše jsem se zasmála a provokativně ho olízla po ohryzku. Já věděla, že ze mě máš strach!
Rychle se převalil a dostal mě pod sebe. Vyjeveně jsem na něj zírala. V dalším okamžiku se shýbal k mým tepnám a laskal mě takovým způsobem, že jsem hekala jako feťačka v deliriu.
Tobě je to zřejmě taky hrozně nepříjemný, viď?
I když to byl jen imaginární hlas, který mi měl pouze sdělit informaci, v uších se mi rozeznělo Damonovo podmanivé předení, tentokrát možná o něco obscénnější a zvrhlejší než obvykle.
Jestli přestaneš, tak ti prokousnu hrdlo, tím si buď jistej!
Přidušeně se zasmál a náznakově se mi zahryzl do pokožky. Obtočila jsem nohy kolem jeho trupu a přitáhla si ho k sobě. Se studem jsem si uvědomila, že tím se o sebe otírají naše reprodukční orgány. Ne, že by mi to bylo proti srsti, naopak, ale připadala jsem si nezkušená a nejistá, nechtěla jsem se do toho pouštět jako první. Damon mé rozpaky zjevně vycítil. Přejel mi hřbetem ruky přes žebra, až jsem se celá prohnula jako tětiva luku připravená ke střelbě, pokračoval přes podbřišek až k tříslům. Chvíli mě jen tak dráždil, z čehož jsem se celá orosila, a potom jemně vsunul prsty do mého doposud neposkvrněného otvoru. Je zbytečné opakovat, jak ve mně každý Damonův pohyb vyvolával nové a nové sténání. Naše těla se rozehřívala, dech se zrychloval, škádlení přešlo do útlumu. Damon sjel svými rty k mým klíčním kostem, k ňadrům a pak zase výš, k uším a ústům. Zmámeně jsem mu polibky oplácela, ale už nebyly tak hluboké ani intenzivní. Zanechávali jsme stopy slin všude po těle toho druhého. Šlo o jakousi milostnou hru, ve které platilo jen jediné pravidlo: nepřestávej. Nevím přesně, jak jsme to udělali, ale náhle jsem se ocitla opět obkročmo na Damonově klíně, zatímco on si seděl na patách. Přidržel můj obličej ve svých dlaních a vážně se mi zahleděl do očí. Místo odpovědi jsem ho políbila. Nadzvedl si mě a přesně nasměroval tak, abych dosedla na jeho penis. Přivinula jsem se k němu a rty se opřela o jeho svalnaté rameno. Pohupovali jsme se v klidném tempu jako dva ztroskotanci na moři, plující na osamoceném voru; mohli jsme spoléhat jen jeden na druhého, nic jiného neexistovalo, na ničem jiném nezáleželo. Pohrával si s mým ušním lalůčkem, potom mě líbal na víčka; ztrácela jsem pojem o jeho poloze i činnosti. Nesešlo na tom, jestli jsem ležela, seděla, klečela či snad stála, důležité bylo, že Damon byl se mnou, ve mně, na mně, kolem mě. Rozplývala jsem se rozkoší a jen občas zahlédla dvě třpytící se duhovky nebo kštici havraních vlasů. Točila se mi hlava, protože mi Damon zabraňoval vdechovat vzduch, který by předem neprošel jeho plícemi. Mé vzdechy byly čím dál hlasitější a stejně tak jeho; svaly strnulejší, přírazy tvrdší. Zaryla jsem mu nehty pod lopatky a vyžádala si vášnivý polibek. Damon sevřel chomáč mých vlasů a přitiskl si mě ještě blíž. Jakoby tohle všechno byla jen předehra něčeho dychtivějšího, živočišnějšího. Lehl si na mě téměř celou svou vahou a teprve pak mi ukázal, co to je uspokojení chtíče. Dravě se ke mně přisouval a zase odsouval, aniž by mi dal možnost uniknout (ne že bych chtěla). Zoufale jsem se snažila nepropadnout naprosté euforii, ale nešlo to, doháněl mě k ní. Vymrštila jsem se vzhůru. Vlnila jsem se na něm a on mě jen šokovaně sledoval a přidržoval za zadek. Vykřikla jsem a on se opět vyhoupl, aby mi ústa zacpal jazykem. Hltavě polykal každý můj sten, vzdych, cokoliv, co se ze mě dralo na povrch. Náhle jsem uvnitř sebe, nízko pod žaludkem, ucítila tlak a jakousi šimravou křeč. To mělo být finále. Damon se zhluboka nadechl a úlevně ze sebe vypustil nejenom vzduch. Všechno mě najednou brnělo a svalstvo se uvolňovalo.
Damon se na mě usmál a políbil na rty.
Jestli je to takové pokaždé, už nikdy nechci dělat nic jiného!
Na to mi hlasitě odpověděl: „Tak to tě asi zklamu. Říká se, že první sex nestojí za nic, to až postupem času se to vypiluje k dokonalosti, pokud jsou na to dva dobří milenci.“
Myslím si, že i sůva z nudlí by se v ten okamžik tvářila moudřeji nežli já. Damon se od srdce zasmál a padl na znak, zatímco já to stále zpracovávala.
Ještě lepší… No do prdele…

Dovětek: Co k tomu říct, psala jsem to od desíti večer asi do jedný ranní a nemohla se od toho odtrhnout a možná se nechala trochu unést. Takovýhle scény se mi vždycky píšou nejlíp navečer, to je asi člověk trošku zvrhlejší, i když takhle odvážnou věc jsem ještě nenapsala, většinou jsem... cenzurovanější. No, snad nejste pohoršeni nebo dokonce znechuceni, když si to čtu teď zpětně, jsem sebou docela zaskočená, ale ne dost na to, abych to předělávala :D.

30 komentářů:

  1. No ale hergon :D:D:D to si nemohla upozornit někde tam nahoře, že to bude tak odvážný :D:D já se ještě plazím na základce :DDDDDDDD ne, že by mi bylo pět, zase jako myslím, že každý kolem tý osmičky a devítky ví, co to znamená sex :D takže zase né že bych na tuhle kapču něco namítala :D:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Promiň za případnou újmu, ale jednou už jsem na blogu o PG psala a vysvětlovala, proč ho nedávám a dávat nebudu ;). Právě mi jde o ten moment překvapení, hodit tam PG, všichni by ten sex očekávali. Proto jsem v tom článku shrnula, že na blogu se mohou objevit věci, co nejsou vhodné pro mládež. Takže varovábní tu bylo :P.
      A trvalým varováním je citát v hlavičce blogu. Ehm, neber si to osobně, tím tě nenazývám sviňákem, ale sex je přirozená věc, pokud nejde o zvrácený sado maso, ale jo, chápu to, že ne všem takovýhle čtení je příjemný, pardon, chtěla jsem si to zkusit napsat O:).
      A neberu tvůj komentář jako urážku, kdyby to tak ode mě vyznělo :D.

      Vymazat
    2. Jojo, o tom PG jsem myslím že četla, říkala jsi tam, že když někdo napíše 18+, tak už to je jak spoiler :D a byl to hodně velký moment překvapení ;D. A jo, vím, že sex je přirozená věc, vždyť jsem psala, že myslím, že pro lidi kolem osmé a deváté třídy by to nemělo být něco děsnýho nebo tak něco :D:D a vůbec ti nezazlívám, že jsi to chtěla zkusit napsat ;) tak aby sis nemyslela zase ohledně mě, že bych tě za to chtěla křižovat, to zas myslím, že je každýho věc co píše a každýho problém co čte :D:D každopádně bych zapomněla připsat názor na samotnou kapču. Myslím, že jsi to napsala skvěle, takže samozřejmě souhlasím s Marry ;)

      Vymazat
    3. Jojo, tak jsem ráda, že jsme se dobře pochopily, že jsme to obě myslely v dobrým :D. Je dobře, že mě na to upozorňujete, aspoň si dám pozor :) A děkuji za pochvalu, samozřejmě.

      Vymazat
    4. Na co by sis prosím tě měla dát pozor :P Vždyť jsi to vůbec nepřehnala ;)

      Vymazat
  2. Žádní znechucení! Tohle je náhodou úplně skvělý, vůbec jsem nečekala že se s ním vyspí do té doby než jsi napsala že pod županem nebude mít spodní prádlo, tehdy mi to došlo. I přesto se mi to zdá decentní ale je to náhodou moc krásné :) Většinou když ostatní píšou takovýhle scénky tak si to nedokážu představit, ty to píšeš tak krásně jednoduše a, prostě je to krásný!! :)
    Doufám že další díl bude zítra, neumím si představit jak se k sobě po ''tomhle'' budou chovat

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :). Mně se taky občas stává, že si nedokážu danou scénu představit. Ono někteří autoři totiž nepopíšou všechny pohyby postav, zaměří se třeba víc na jejich pocity (nebo na drobnější pohyby jako jsou polibky, hlazení, atd) a najednou člověk ztratí pojem, v jaký pozici se postavy nacházej. Samozřejmě jsou i tací, co to popíšou geniálně tak, že to dobře zní, dokonale si to člověk předtaví, prostě uměj to (konkrétně u Michelle s představou problémy nemívám, akorát už se vždycky začnu smát, když čtu, že se Elena prohla v zádech, to nechybí v žádný její milostný scéně :D).
      A kapitolka bude asi zítra, viděla bych to na to. ;)

      Vymazat
  3. Fúúú :D Aj ja som na základnej a už som čítala pár poviedok, kde sa nachádzali podobné scény... No, ale priznám sa, že tam som väčšinou preskakovala... Napísala si to pekne a nie ani veľmi... tak... no vieš ako :D Nebolo toho proste veľa, ale ani málo :D
    Teším sa na ďalšiu časť :)
    Mariam :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pardon, pardon :( :D. Sakriš, a já si říkala, jak druhou sérii udělám drsnější (celkově, ne jenom po milostný stránce), ale nějak mi nedošlo, že ne všichni to snesou... ok, zamyslím se nad sebou :D.

      Vymazat
    2. V pohode :) Urob druhú sériu takú, akú si chcela :) My to prežijeme :D Predsa len, niekde v starších komentároch si myslím písala, že druhá séria bude až po letných prázdninách (nechce sa mi to hľadať, ale mám pocit, že niečo v tom zmysle tam bolo)... Dovtedy si my buď zvykneme, alebo každý kto to číta a má proti tomu niečo bude odteraz vedieť, že akonáhle tam bude nejaký náznak, má prestať čítať :D Dúfam, že si ma pochopila :D Občas mám "syndróm písania extrémne dlhých a komplikovaných viet" :D
      A ja osobne toho znesiem dosť, len toto som trošičku nečakala od Teba :D Aj keď som videla ten článok o PG :) Ale dobre, teraz viem čo môžem očakávať a teším sa na to :)
      Mariam :)

      Vymazat
  4. Ouha! presne na toto som čakala... sem tam mi to prišlo, no.... :D:D neviem to popísať. akoby bola Elena nejaká rastilna... xD ja viem, som blázon.. ale nemusíš sa báť písať takéto odvážne veci. nie je to vôbec nechutné. iba sa pri tom priblblo usmeivam.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oukej :D. No, moje Elena je trošku "větší dračice", mám ji radši jako temperamentnější a vášnivější osobnost, prostě ji chci připodobnit Damonovi a ten světec rozhodně není... i když v týhle kapitole se snažil, ale já bych mu to moc nežrala :D:D.

      Vymazat
  5. Odvážne :D ale dobré veľmi sa mi páčilo jak si to opísala aj keď vravíš že si nič podobné nepísala podarilo sa ti to :) a toto bolo v penizióne u Salvatorovcov ?? lebo keď hej tak nejak stále mi nejde do hlavy že kde je Stefan :D
    Kikush

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, bylo to u Salvatorů a o Stefanovi jsem se maličko zmínila v komentářích někde v minulý nebo předminulý kapitole, že je mimo obraz, protože se Eleně tak trošku vyhýbá, ale brzo se ukáže ;). Prostě si šel provětrar hlavu, berte to takhle :D.
      A děkuji O:)

      Vymazat
    2. ahá no asi som prehliadla tie komentáre lebo sa mi nezdalo že oni sa tam v pokoji milujú a vzdychajú a ja neviem čo ešte a on si leží vo vedlajšej miestnosti ?? :D :D vdaka za odpoved

      Vymazat
    3. No, ne, Stefan nebyl ve vedlejší místnosti, byl někde venku, pryč, daleko ;). Někde se toulá (není podstatné kde) prakticky od tý doby, co se Elena vrátila z Egypta, protože ani minulý večer (jak se Elena s Damonem honili po domě a vyměnili si krev) nebyl doma :). A jsem příliš líná vysvětlovat, kde byl, to nikoho nezajímá (respetkive mě to nezajímá) :D.

      Vymazat
  6. Hustý!! :DD
    Pěná načervenalá fanfiction :D. Ale fakt hoodně povedené ;). čapku dolů!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Načervenalá fanfiction :D. Jo, takový označení se mi líbí :D

      Vymazat
  7. Já vím, že se tu většina komentářů svezla po té "hot" scéně a já s nimi souhlasím, je pěkně napsaná, nemám s ní problém..... ale víš co mě se nejvíc líbilo? Co se ti povedlo, co perfektně vystihlo Damona, Elenu a jejich vztah? "To tys mě přinutila cítit! Vzala jsi mi mou bezohlednost, krutost i pýchu a cos mi dala na oplátku? Lítost, slabost, starostlivost, všechno, čím jsem pohrdal. Vrátila jsi mi mou lidskost ...."
    Možná je to o kapánek víc knižní Damon, jak ten seriálový, ale je to nádherná věta.... :-)
    Mikeš

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujíí, s touhle větou jsem taky docela spokojená, po významový stránce určitě, protože jak Elena tak Damon se musí kapánek změnit, aby spolu mohli být. Podle mě i seriálový Damon se dost změnil, jenže on tak ňák přeskakuje z jedný svý stránky na druhou, takže je to takový matoucí, ale rozhodně mi přijde "lepší". Nebo aspoň tak to vidím já, tyhle věci každej vnímá trošku jinak ;)

      Vymazat
  8. Jasně, že to každý vnímá trošku jinak! :-) Mně seriálový Damon přijde, že si toho bad boye nikdy neužíval tolik, jako ten knižní.... že je to prostě mnohem rozervanější osobnost. Už jen proto, že knižní byl nešťastný, když se z něj stal člověk, a dělal všechno proto, aby to zvrátil, kdežto ten seriálový by po tom skočil jak po uzeném :-D Jak se v téhle sérii ukazuje, tak už jako člověk byl seriálový Damon o dost jiný, jak ten knižní.... před epizodou "1912" bych to netipovala....
    Mikeš

    OdpovědětVymazat
  9. Šunkič bude spisovatelka milostných románů :D

    OdpovědětVymazat
  10. Tak tohle je něco :D Úplně se mi zrychlil dech, když jsem si představila že jsem na místě Eleny :D

    Scathanah

    OdpovědětVymazat
  11. Páááni! Tahle kapitola je vážně super! Milostnou scénu bych mohla číst stále dokola =oD
    Chci být Elena =oD

    OdpovědětVymazat
  12. No týjo! Jsi odvážná, že jsi se do něčeho takovýho pustila a musím unat, že jsi to zvládla na jedničku :)

    OdpovědětVymazat
  13. Jo a ještě jadna věc, která mě ted napadla.
    Nadokážu si prostě představit, jak Damon couvá před Elenou :) A ještě u takové příležitosti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za všechny ty komentáře. Doufám, že druhá série se ti bude taky líbit, říká se o ní, že je horší, ale podle mě je to naopak :D:). Opravdu nevím, jestli to tu najdeš, snad ano.
      Vždycky mě ukidní, když se někomu něco na mé povídce nezdá :D. Je totiž podle mě téměř nemožný, aby se všem všechno líbilo a se vším souhlasili.
      Teď už konečně k jádru věci: ne že bych s tebou nesouhlasila, taky si myslím, že Damon (seriálový Damon) spíš využívá každé příležitosti, než aby se zachovával jako gentleman, na druhou stranu Elenu neustále postrkuje ke Stefanovi (viz poslední díl TVD nebo "I don't deserve you but my brother does" apod.), takže zas takovej... jak to říct... prospěchář to podle mě není :). Navíc já ho nechci jako prospěcháře, já chtěla ukázat, jak ho Elena změnila ("Všechno je to kvůli tobě! To tys mě přinutila cítit! Vzala jsi mi mou bezohlednost, krutost i pýchu a cos mi dala na oplátku? Lítost, slabost, starostlivost, všechno, čím jsem pohrdal. Vrátila jsi mi mou lidskost a teď po mně chceš, abych zneužil tvé prostopášnosti a vzal si to, po čem tak toužím." - to mluví za vše) a i on změnil ji. "Můj" Damon (přece jenom každá autorka si postavy trochu pozmění) je prostě s Elenou měkota, naopak Elena je s ním odvážnější, prostě se vzájemně doplňují a ovlivňují.
      A takhle ti v 152545454 milionech větách místo jedné vysvětluju, proč podle mě couvá :D.

      Vymazat
    2. No, tak jsem to teda našla až ted´ :)
      Ale k věci: Já jsem to(že se Damon takto změnil) pochopila z povídky, to se neboj :) Jen jsem si ho prostě nedokázala představit. A abych to uvedla na pravou míru: "Tvůj" Damon se mi moc líbí, pořád je svůj, ale přitom se změnil. Prostě krása :)
      P.S.: Jak jsi už asi zjistila z té haldy(no, tak zas tolik jich není) komentářů pod 2. sérií - mně se opravdu ta druhá líbí víc. ( A to jsem netušila, že je to možné) .

      Vymazat
  14. Hmm... Co na to říct? Možná to že si mě vážně překvapila. Je to vážně napsaný dobře. Omyl! Hodně dobře! :D a jak už tu někdo napsal. Nemusíš si připadat blbě, žes to napsala. Taky jsem se u toho přiblble usmívala, a taky doufala, že do pokoje ne příjde mamka a nenakloní se mi přes rameno, co že to čtu :D To by asi nebylo dobrý. Jinak- stejně jako všechny ostatní nás zarazilo: Damon couvá před Elenou :D vážně super kapitola ;)

    OdpovědětVymazat
  15. A já jsem si myslela, že se spolu v tomhle díle vyspinkaj (ne, že bys byla nějak čitelná, asi to bude tím, že jsem předešlé kapitoly přelouskla v krátkým čase, a tak nějak se to mezi nimi stupňovalo).
    Scéna byla popsaná výtečně, Damon i Elena byli takoví akorát, sedělo mi to k nim :) Je vidět, že dokážeš napsat absolutně cokoli, respeekt ;)

    OdpovědětVymazat