Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

středa 11. dubna 2012

28. kapitola

Komentář autora: Áááá, ještě teď se klepu, právě jsem přijela z prvních jízd.
Prej, když už jsme najezdili skoro dvě hodiny:
Já: Tak mám zajet na tohle parkoviště, že si přesednete?
On: Nene, jeť dál. Zavez nás k sobě domů.
Já: To jakože já budu řídit? Až k sobě domů? To je ale přes nadjezd a je to docela daleko.
On: No.
Já: A přes velkej kruhák, to jako mám jet přes něj?
On: No, samozřejmě.
Já: A jezdí tam hodně aut a hlavně náklaďáků.
On: Blížíme se ke křižovatce tak si zpomalíme, dáme blinker, podřadíme...
Já celá vyklepaná čučim, kde mě co smete... ale přežila jsem a ani mi to nechcíplo!!:D

K povídce: Už jsem zase dlouho nepsala z Damonova pohledu, tak jsem si v druhý části týhle kapitoly udělala radost :P.

„Dobré ránko, ožralo,“ zamrkal na mě Damon.
Polekaně jsem sebou trhla. Vůbec jsem netušila, kde jsem se to nacházela, ale v Damonově pokoji už to rozhodně nebylo. Malá kulatá okénka a bílé mraky za nimi mi napověděly. Letadlo!
„My letíme?“
„Joop.“
„Kam?“
„To je překvápko,“ zakřenil se.
„Damone! Nemůžeš mě jen tak unášet! Co Jenna? A Bonnie? A Caroline? A vůbec! Nikdo neví, kde jsem. Jak jsi to mohl udělat?“
„Řekla jsi zabav mě, pamatuješ si na to ještě, nebo ti alkohol přivodil menší amnézii?“
„Ale to přece-“
„Žádný ale!“ Zvedl výhružně ukazovák. „Dělám jenom to, o co jsi mě požádala. Na, tu máš,“ podal mi zelenou knížečku, kterou vytáhl odněkud z podpaží. „Vylej si svůj vztek na papír a ne na mě. Budu u sebe v kajutě,“ zamručel a opustil mě.
Chvíli jsem na něj zírala s otevřenou pusou, ale pak sklopila pohled k předmětu, který mi vrazil do ruky. Poznala jsem ho okamžitě - byl to můj deník. Letmo jsem ho prolistovala. Vypadal stejně, neporušeně. Možná bych si mu postěžovala, kdybych měla tužku. Oblečení, které mě zahalovalo, jsem nepoznávala. Představa, jak mě Damon převléká, se mi zrovna nezamlouvala, ale těžko říct, v čem jsem šla spát, a jestli jenom ve spodním prádle, tak jsem mu měla být spíš vděčná. Navíc bílé letní šatičky se žlutými obrysy květin byly nejenom vkusné, ale i pohodlné. Nevrlost ze mě vyprchala a tak jsem zaklepala na dveře Damonovy samotky.
„Omlouvám se,“ zamumlala jsem.
Rozebral mě a zase poskládal pohledem.
„Omluva se přijímá.“
Místnůstka byla hezká, sladěná v tmavě hnědých barvách. Damon pohodlně ležel v rohu pohovky a četl si nějakou knihu. Bez vyzvání jsem si přisedla a vložila dlaně mezi kolena.
„Povíš mi alespoň, jak jsme se sem dostali?“
„Hmm. Dlouhá verze nebo krátká?“
„Jak dlouho ještě poletíme?“
„Asi tak 4 hodinky.“
„V tom případě beru tu delší,“ snažila jsem se nedat najevo svůj údiv.
Čtyři hodiny!? Kam se to, proboha, dostaneme? A jak dlouho už vlastně letíme?
„Dobře,“ odložil knihu a posadil se. Teprve tady jsem si všimla, že měl na sobě plandavou košili s krátkým rukávem stejného rázu, jako byly moje šaty. Místo riflí zvolil křiklavě žluté kraťasy s bílými tenkými proužky. Vypadal jako turista na pláži. Snažila jsem se tu neuvěřitelnou změnu ignorovat a zaposlouchala se do jeho vyprávění.
***
„Eleno, žiješ ještě?“ Zaklepal jsem na dveře koupelny.
Uslyšel jsem hlasité zašplouchání a pak se ozvalo kratičké plump, jak Elena vytáhla špunt z vany.
„Jáásně, hneed jsem venkuu,“ protahovala samohlásky.
Chvíli jsem stál na místě a vyčkával. Možná jsem ji neměl tak nalejvat. Náhle se přede mnou zjevila v celé své kráse. Mokré vlasy se jí vlnily všude možně a své drobounké tělíčko zavinula do MÉHO froté županu. Přihlouple se usmívala a já tím pádem musel taky. Udělala ke mně krok, ale zakopla o druhou nohu a musela se chytit futer.
„Ach, bože, šíleně se mi motá škeble.“
„Nepovídej,“ zasmál jsem se její nemotornosti.
Podepřel jsem ji a vlekl ke své posteli. Svalila se do ní jak pytel brambor a usnula dřív, než jsem jí přikryl. Neodolal jsem a obmotal si jednu její loknu kolem prstu. Pociťoval jsem, jak pomalu ale jistě propadám euforii, když se z jejího křehkého hrdla ozvalo nekřehké zachrápání. Děkuju ti, Eleno. Nevydat ze sebe tento odpuzující zvuk, dřepěl bych tu u tebe snad navěky. Brr, jako Stefan! Nechal jsem ji chrnět a tiše se vytratil do salonku. Nepobyl jsem v něm však dlouho, protože se mi v hlavě zrodil (jak jinak než) geniální plán. Tryskem jsem pádil k Eleninu domovu. Nejdřív jsem chtěl vejít oknem, jako obvykle, ale pak jsem si uvědomil, že stejně potřebuju s Jennou hodit řeč na téma: Elena odjíždí na dovolenou, a tak jsem slušně zazvonil. Byl to však Jeremy, kdo mi otevřel.
„Nazdar, chlape. Je doma tetička?“
„Ne-nikdo-tady-není.“
Mluvil, jakoby ho do zadku bodaly včely, a taky se tak tvářil.
„Jsi v pohodě?“ Bože, už jsem jak ta Elena! Jsi v pohodě? To bude dobrý. Postarám se o tebe. Všechny vás zachráním… Měl jsem jí to odnaučit a ne to po ní papouškovat. Sakra!
„Jasně.“
„Můžu dál?“
„Ne!“ vykřikl náhle a tasil neohrabaně vyřezávaný kůl.
„Co to má jako znamenat? Hraješ si na lovce upírů?“ Vyprskl jsem smíchy.
„Uvidíme, jak ti to bude připadat vtipné, až ti ten kolík zabodnu do srdce. Drž se od Eleny a Jenny dál, jasný?“
Musel jsem uznat, že ten kluk měl odvahu. Postavit se někomu, jako jsem já, se neodvažovali ani leckteří upíři, natož lidi. Děti dokonce! Opominul jsem jeho výhružky a poklidně překročil práh.
„Jakpak ses to dozvěděl?“ Nemělo cenu chodit kolem horké kaše.
„Do toho ti nic není.“
Co Elenka nevidí…, pomyslel jsem si a využil svých upířích výhod. Jeremy na mě upřeně hleděl a přestal mi klást odpor.
„Odkud to víš?“
„Našel jsem Elenin deník.“
„Ty se jí hrabeš ve věcech?!“
„Nechala ho ležet na svém stolku.“
„To tě neomlouvá! Za trest celý týden nebudeš hrát na počítači. Bude tě to strašně žrát a trýznit, ale přesto ho ani nezapneš!“
„Jistě.“
Usmál jsem se a pokračoval: „Dej mi Elenin deník.“
Následoval jsem ho do jeho pokoje a převzal si od něj zelenou knížečku.
„Výborně. Teď zapomeň na všechno, co ses v něm dozvěděl. A už nikdy ho nečti! Ten kolík někam zahoď a neruš mě. Musím ségře zabalit pár věciček.“
Nechal jsem ho stát uprostřed místnosti a přešel do Elenina pokoje. Vše v něm bylo řádně uklizené a provoněné sluncem a její specifickou vůní. Věděl jsem, že měla pod postelí cestovní kufr. Nedokázal jsem potlačit úšklebek vyvolaný vzpomínkou na to, jak jsem ho tam objevil. Snažil jsem se oblečení příliš nezmačkat. Naházel jsem tam vše, co mi přišlo pod ruku. Přihodil jsem i nějakou kosmetiku a oba plyšáky, které jsem dívce, tou dobou spící v mé posteli, věnoval. Do oka mi pronikl ostrý paprsek světla, až mě to zabolelo. Pátral jsem, od čeho se odrazil, když jsem si všiml řetízku s přívěskem, který jsem dal Eleně k Vánocům. Houpal se na rámu zrcadla. Strčil jsem ho do kapsy. Jako poslední zůstal na vrchu Elenin deník. Přehazoval jsem si ho z jedné ruky do druhé a přemýšlel, jak moc nečestné by ode mě bylo, kdybych si ho přečetl. Něco mi říkalo, že v něm o mně byla nejedna zmínka. Nakonec jsem odolal pokušení a strčil ho do kufru k ostatním věcem.
Štěstí mi hrálo do karet. Ve dveřích jsem se potkal s Jennou. Už otvírala pusu, a určitě mi chtěla sdělit něco nepředstavitelně důležitého, ale umlčel jsem ji pohledem.
„Zdravíčko, Jenno. Určitě ses chtěla zeptat, kam jdu s tím kufříkem. Elena a já jedeme pryč, jasný? Nikomu to ale neříkej! Něco si vymysli, jako třeba… já nevím. Umřela jí babička!“ Využil jsem Eleniny lži. „Tak, jsem rád, že to chápeš. Vždycky jsem věděl, že seš rozumná ženská,“ poplácal jsem jí přátelsky po paži a očima sklouzl k jejímu krku, který zdobila zelená látka. „Mimochodem, pěknej šátek. Nos ho častějc!“
Zmateně mi zamávala.
Běžel jsem svůj úlovek vyložit domů. Elenu jsem kontrolovat nemusel, její chrápání otřásalo celým domem, takže jí určitě nic nescházelo. Okradl jsem Stefana o pár tisícovek a vydal se opět na cestu. Tentokrát jsem si vzal auto, protože jsem mířil až na letiště a ještě se poohlédnout po pár obchodech. Všechno jsem zařídil a plně spokojen se sebou samým se vracel zpět ke „své paní“. Bezradně jsem nad ní stál a doufal, že ji má přítomnost probudí. Hvízdal jsem si, podupával, mluvil na ní, ale ona se nanejvýš převalila na druhý bok. S povzdechem jsem z ní stáhnul přikrývku a zarazil se. Co teď s ní? Má pod tím županem vůbec něco? Opatrně jsem ho poodhrnul a s úlevným zklamáním spatřil na jejích ňadrech podprsenku. Myslím, že na chvíli procitla, když jsem jí navlékal nové šaty, ale jakmile jsem s ní byl hotov, zvadla mi v náruči. Jemně jsem jí položil na zadní sedadlo a také se přestrojil. Musel jsem jet pomaličku, abych ji ještě nezranil. Aspoň že už přestala chrápat. Přenesl jsem ji do letadla a nevšímal si pilotova pohoršeného výrazu, kvůli kterému jsem mu mimochodem nezaplatil! Řekl jsem mu, kam má letět, a usadil se vedle stále spící Eleny. Vyhříval jsem se v teple jejího těla, vdechoval její vůni (která byla výjimečně protkána i tou mojí) a pozoroval ji, dokud se nevzbudila.

Pokračovat na další kapitolu »

26 komentářů:

  1. Ách to je dokonrevdiukcbfexiubdsvxc xfedscxf.......náálééé ♥ Co říct, chci další O:):D Musím ale říct, že z Damonova pohledu začínám číst nějak ráda, a hlavně doufám, že si ten deník brzo přečte!:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hezky vyjádřeno :D:D. Jojo, věci z Damonova pohledu jsou úžasný, jak on to bere vždycky všechno tak s klidem... pro humorný pasáže ideální (jenže já ráda filozofuju a to mi k němu moc nesedí, on o věcech zrovna dvakrát nepřemejšlí, takže tím bych úplně zabila jeho charakter) :D

      Vymazat
  2. Clovece, vcera som objavila tuto stranku a precitala som vsetky TVDpoviedky jednym dyxhom.. Su fakt skvele. Btw-aj ja zrovna absolvujem autoskolu, aj teraz som sa z tade vratila. Co ten stres? Ja si to uzivam. Skus to aj ty - ubehne ti to prijemnejsie :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ďakujem, jsem ráda, že se líbí ;)
      No, kéž by to bylo tak jednoduchý, jenom si říct: klííídek, vždyť tam má pedály a kdyžtak to zachrání, jenomže já jsem od přírody děsnej nervák, strašně přecitlivělá, prostě - stresofilní, řekněme, takže bohužel, užívat si to začnu možná až se do toho trošku dostanu, zatím se mi o tom zdaj akorát noční můry (třeba že mi nefunguje žádná brzda, nebo naopak nemůžu nastartovat, prostě klasika)
      Tak držim palce, ať to dotáhneš do úspěšnýho konce, jestli seš pohodář, tak o tom nepochybuju ;)

      Vymazat
  3. Pred pár dňami som objavila túto stránku a všetkých 28 kapitol som čítala buď so zatajeným dychom, alebo so záchvatmi smiechu :) Úžasne píšeš! :) Teším sa na ďalšie kapitoly :) A držím prsty na autoškole :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, ono je to i vtipný, no tak to mě těší :)
      A překvapuje mě, že jsou i takový ohlasy ze Slovenska - nebo překvapuje, ono se s tím člověk setkává běžně, ale upřímě řečeno, pro mě číst povídku ve slovenštině není nic moc, ne že by sa mi ten jazyk nepáčil, to ono se to hezky poslouchá (i když koukala jsem na House ve slovenštině a trošku mě frustrovalo, že jsem nevěděla, co za orgán jsou "pečeně", že by játra? :D), ale hůř se mi to čte, divný, každopádně jsem ráda, že vy s tím problémy nemáte :D

      Vymazat
    2. Vtipné, a ako! :) Smiala som sa tak nahlas, že som bola rada, že nikto nie je doma :D Ja už skoro neregistrujem kedy čítam poviedku v češtine a kedy v slovenčine :) Doteraz som prečítala len pár slovenský poviedok (na stránke www.the-vampirediaries.cz - odtiaľ som sa dostala aj na tento blog) a musím povedať, že české sa mi páčia viac :) Zdajú sa mi oveľa vtipnejšie... V češtine máte pár slov, ktoré niekedy tak vystihujú vec, že ma to fakt udivuje :) Ako tak rozmýšľam, tak aj TVD pozerám vždy len s českými titulkami... Slovenské mi akosi nesedia :D
      Fakt ma táto poviedka dostala a veľmi sa teším na ďalšie časti :)

      Vymazat
  4. ha..chrápajúca El :-) Damonova pasáž úplne skvelá a vynikajúco vystihla jeho charakter :-D ale smiala som sa aj na predstave, že pre Elenu je denník ako fľaša mlieka pre malé decko...keď chcete, aby bola ticho, dajte jej do ruky denník!! :-D Účinok okamžitý! :-D
    Tiež držím prsty s autoškolou..mňa už rok rodičia prehovárajú, aby som si šla spraviť vodičský, ale ja sa stále vyhovorím na to, že mám veľa učenia a málo času (ale v skutočnosti mám obavy len pri predstave seba za volantom :-) ), no bohužiaľ, v lete sa tomu už nevyhnem :-(
    a tie ohlasy zo Slovenska...to bude asi moja práca...keď ja sa vždy nemôžem ubrániť tomu, aby som všetkým nevykecala, čo skvelého som práve čítala :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ehm, zrejme sa nepoznáme (v mojom okolí nie je nikto tak nadchnutý pre TVD, či už seriál alebo poviedky), ale my, poviedkári (čiu už čitatelia, alebo... pisatelia? :D spisovatelia?), sa vždy dostaneme nejako na spoločné stránky :D Keď už hovoríme o stránkach, musím si nájsť čas pozrieť si Tvoju (aspoň myslím, celkom sa v tom nevyznám, ale ak ma prehodí z mena na stránku, je tá stránka zrejme jeho, nie?), pretože vyzerá dosť sľubne :)

      Vymazat
    2. Jojo, tak to má být, jednou jsou to upíří DENÍKY, takže by se tam měly občas objevovat, a v knížkách je Elena na svym deníku naprosto závislá, to v seriálu jsou to spíš Stefanovy zápisky nebo pak ty Gilberťáci.
      Jo, to já s tou autoškolou taky pořád říkala: Ty jo, vždyť mám klavír, flétnu, francouzštinu, taneční a gympl, kam mám, sakra, vpasovat autoškolu? Jenže pak mi došlo, že příští rok budu maturovat a pak SNAD na vejšku a to mám vyhlídlou Karlovku nebo Olomouc, takže dojížděčka (ne, nemyslim, si, že mě tam vezmou, ale co kdyby náhodou :D) a prostě - když bych nezačala teď, tak bůhví kdy... ale dělat to v létě, to ti teda nezávidim, i když někomu to vyhovuje, aspoň na to budeš mít klid.
      Jojo, už včera jsem na to koukala a děkovala za zviditelnění, návštěvnost je pro mě hodně důležitá (jsem maličko nechutně ctižádostivá :D)

      Vymazat
    3. Fúúú, obdivujem Ťa, koľko toho stíhaš :) Držím všetkým, ktorí robia autoškolu, prsty :) Ako tak pozerám, momentálne som tu najmladšia :D

      A keďže by som chcela tvoju super poviedku komentovať aj v budúcnosti a nechcem to robiť len pod menom "Anonymní", budem sa podpisovať ako Mariam, ok? :) Neviem ako to tu funguje, čiže toto vidím ako najlepšie riešenie :D

      čiže "Anonymní" po novom: Mariam :)

      P.S.: Viem, že napísanie tak dobrých kapitol trvá dlhšie, ale neviem ako dlho vydržím bez novej :D Budem sem chodiť vždy, kedy mi to čas dovolí (čiže asi stále :D)... Asi to nevydržím :D :D

      P.S.S.: Čítala som aj tvoju poviedku v angličtine a tiež sa mi páčila :) Síce neviem poriadne anglicky (učím sa nemčinu a ruštinu), ale bolo to napísané pekne a jednoduchým spôsobom (zhruba tretinu mojej angličtiny som sa naučila pri pozeraní TVD :D) a to bolo super :) Poklona pani spisovateľke :)

      Vymazat
    4. Anonymní: asi sa naozaj nepoznáme :-) Ja som Visa2, teší ma :-) áno..to je stránka, na ktorej už nejaký ten piatok redaktorčím..ale nerada ju nazývam "svojou" stránkou, pretože to vážne tak nie je :-D Ale samozrejme, radi privítame ďalšieho závisláka do našej partie :-D
      Šunkič: presne tak..ja potrebujem mať na autoškolu pokoj a hlavne si budem môcť povedať, že som v lete spravila niečo užitočné... :-D nielen sedela za počítačom :-D

      Vymazat
    5. Visa2: Som Mariam :) Aj mňa teší :) "Partia závislákov na TVD" - tam určite patrím! :D

      Vymazat
  5. Veru, pohodar som ale fakt je to lahsie ked tam sedis uvolnene.. To zvladneme (obe) :D
    a musim dat zapravdu vise, aj ja sama som tu napr. len vdaka nej (za co jej dakujem, skvele sa tu bavim) :-) ELMO

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si pořád říkám: Vždyť dneska auto řídí každej debil, to není možný, abych to neudělala - talže naprosto souhlasim, to zvládnem!! :D

      Vymazat
    2. AKo to tak sledujem - sme na tom zhruba rovnako. Gympel, rok pred maturitou, hudobný nástroj,.. Mne sa to tiež len tak tak niekam napratalo, ale zas lepšie teraz než v maturitnom ročníku alebo cez prázdniny. :D
      Tiež som si všimla, že je viac slovákov na českých stránkach ako čechov na slovenských, ale zas mi máme aj české programy v TV? veľa filmov s vašim dabingom, knihy tak isto.. Asi sme na ten jazyk viac zvyknutý.
      Inak toho máš fakt veľa, čudujem sa, že to stíhaš. Ja som písala na tej stránke ako visa, ale práve kvôli všetkému čo robím som to nechala tak a ty všetko stíhaš, ešte aj píšeš :D Dobrá si..
      Dúfam, že dnes bude nový diel. Vybudovala si vo mne novú závislosť.. Neuveriteľne to skracuje ten čas, kým bude nový diel :) Poobede po jazde moje prvé kroky povedú sem, som zvedavá :P

      Vymazat
    3. Ako pozerám, dá sa tu písať cez wordpress.. Odteraz som toto teda ja, nech nie sme všetci rovnakí.. Nerada som anonym ;)

      Vymazat
  6. Mariam: Za podpisy budu jedině ráda :). Bohužel, nejsem zrovna počítačovej expert (lépe řečeno, jsem naprostej negramot :D), takže neumim přenastavit ty možnosti komentářů - a taky jsem na to moc líná :D.
    Jinak já už mám tuhle povídku dokončenou, ale nechce se mi sem házet všechny díly najednou, páč připravuju druhou řadu a chci mít náskok (i když druhá řada bude stejně až za dlouho, asi po letňákách), ale můžu říct, že další díl bude zítra, protože v pátek bych to nestihla (nabitý celodenní program) a nechci vás nechávat moc dlouho čekat ;)
    Jsem ráda, že se ti A lot of first times líbila, mám nápad na pokračování, jenže ono to není tak jednoduchý psát, přece jenom je to cizí jazyk :D
    A s tím věkem myslím, že je tu i pár mladších, teda nevim, kolik je tobě, ale jsou tu i 14-15 holčiny, věrné komentátorky, to až teď se tu vynořili autoškoláci :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veľmi sa teším na ďalšie časti :) Podobne ako napísala "superspiritshine", aj ja som si vytvorila závislosť na tejto poviedke :) (asi za 3 dni :D lepším sa :D)
      Je úžasné, že tak myslíš na netrpezlivých čitateľov poviedok :) Niektorí autori pridávajú nové časti aj po mesiaci a to človek už zabudne o čom to vlastne predtým čítal :)
      Dúfam, že spravíš aj pokračovanie "A lot of firt time" pretože to bolo pekné a nezvyčajné (či už jazykom, alebo tým, že prostredie bolo z knihy.... btw: aj ja píšem poviedku a tiež je v nej prostredie z knihy a čo som si všimla, takých poviedok je o dosť menej). Je to oveľa ťažšie napísať, ale verím, že ty to zvládneš :)
      A patrím do tej mladšej kategórie, mám 14 :)
      Prajem veľa dobrých nápadov :)
      Mariam :)

      Vymazat
  7. Anonymní: U vás vycházejí i knížky v čj? O filmech vím, to občas na Marikíze nebo na něčem podobnym sleduju M.A.S.H. nebo Simpsonovi :D, ale že i knížky... To bych se už bouřila :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. áno.. Teda nemôžem hovoriť za všetkých, ale písala som o sebe. Niektoré knihy do školy (povinné čítanie) som čítala tiež po česky, veľmi veľa filozofie je u nás len v češtine a tak :D

      Vymazat
    2. Pff, to by mi asi vážně vadilo, co takhle právo na vzdělávání se v rodném jazyce? No, dobře, tak žhavý to zas není a je pravda, že překládat třeba Čapka nebo Němcovou nebo tyhle český velikány, je asi zbytečný, ale stejně... Asi bych popřemejšlela o ňákym "národním obrozením" :D

      Vymazat
    3. to zas nie, nám nebránia čítať to v slovenčine :D akurát niektoré knihy sa oveľa ľahšie zháňajú v češtine.. Aj keď si teraz objednávam už také odbornejšie knihy o práve, filozofii apod tak je to lepšie v češtine :P Fakt to nie je vôbec zlé, "ďalší" jazyk nie je na škodu.

      Vymazat
  8. dechberoucí :) prostě úžasné. Trochu jsem z toho pochopila, že Damon Elenu prokouknul a proto jí veze tak daleko, aby nemohla být v danou chvíli v lese. Bravo, Damone ;)

    OdpovědětVymazat
  9. O-můj-bože! Chceš mě zabít? :D Tohle byla nejlepší kapitola! Hlavně ty Damonovi myšlenky! Ty mě totálně rozsekaly :D

    OdpovědětVymazat
  10. Nevím, ale nějak si nedokážu představit Damona ve žlutobílých kraťasech, i když... jo, dokážu (fantazii mám vcelku pestrou - hned po tomhle mi ho nabídla v hula hula oblečku s pro Hawai typickými růžovými kvítky kolem krku) a vyvolává mi to na tváři rozlitý úsměv :) Zajímá, kam to letí, když má let trvat čtyři hodiny. Kapitola zase výborná, ostatně jako vždy!

    OdpovědětVymazat