Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

čtvrtek 15. března 2012

Upozornění

Další díl Doučování zla přibyde v sobotu (pravděpodobně to stihnu už dopoledne- jsem ranní ptáče) a nechci slyšet žádný remcání ani přemlouvání nebo tu bude až v neděli! :D . Zítra vychází konečně nový díl TVD a já nechci narušovat vaše dojmy a celkové rozpoložení. Tojť zatím asi vše, jdu dokončit 32. kapitolu ;).

5 komentářů:

  1. Pffff! :P Asi si nechám svoje remcání pro sebe, ale věř tomu, že jsem naštvaná. :P :D A to už jsem se těšila na zítřek... ještě že už pojede TVD, zpraví mi to náladu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě kvůli TVD nemůžu přidat novou kapitolu, by se to vzájemně rušilo. Btw, přesně jsem věděla, kdo se ozve, a kvůli komu to radši píšu :D. Kdyby ti to přidalo klid na duši, tak ti můžu hodiz spoiler- říct ti ve 4 slovech, o čem je 11. díl :D

      Vymazat
    2. Asi si budu muset změnit přezdívku :D Když já za to nemůžu, jsem od přírody děsně otravná a vlezlá a já nevím co ještě :D Ale ten spoiler by potěšil ;) :D

      Vymazat
  2. No to už nějak zvládnu ale jakou 32. kapitolu? Ty už máš z doučování 32 kapitol?

    OdpovědětVymazat
  3. Verča: Tak špatně na tom zas nejseš, tohle je takový spíš mílý, znám dotěrnější lidi :D. Spoiler o 4 slovech: Stefan, Elena, wellness víkend.
    Marry: Jojo, tuhle povídku jsem začala psát koncem listopadu, takže skutečně teď píšu 32. kapitolu doučování, ale nechci je přidávat moc rychle, protože jich bude asi 40 a poslední dobou píšu rychlostí kapitola za 2 týdny... teda teď přes jarky jsem napsala 2, ale při škole to moc nestíhám :). A nedovedu si představit, jak by to vypadalo, kdybych vás nechala čekat třeba týden na pokračování:D.

    OdpovědětVymazat