Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

středa 14. března 2012

Stelena x Delena

Musím uznat, že obě videa jsou dost přesvědčivá. Samozřejmě jich je pěknejch víc, ale dneska mi padly do oka tyhle dvě. Sice jsem víc nakloněná Damonovi, ale vážně musím říct, že Stefan a Elena představujou takový ten tradiční pár, který má člověk zafixovaný, že takhle to má být... a proto zas fandim Damonovi, protože mám radši originální konce, které se vymikají tradicím a logickému uvažování :D. Ne, nejlepší je nepárovat je a nechat je hezky trpět ve třech ;).



6 komentářů:

  1. Kdybych nebyla ve škole na zastaralých počítáčích bez toho takovýho playeru tak bych se podívala ale á jsem jednoznašně Deleňačka :) Stefan se mi nelíbí, mě se líbí jenom Paul a zlej Stefan, když se chová ''hodně'' tak není vůbec sexy! A takovej Damon je sexy pořád :D Akorát¨už moc nemám ráda elenu, chová se k Damonovi hnusně a ve 14. díle si to u mě posrala :DPrej ''Tak možná to je ten problém'', Chcípni děvko! Asi takovej názor jsem měla když jsem to slyšela, ted' už jsem se přes to jaksi přenesla :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já moc po tom všem v nějakou Delenu ani nedoufám, netvářej se, že by je dali k sobě, i když aspoň na čas by mohli... Mě zas dostala Elena v 15. dílu, prej: Ty už nebereš sporýš?- to bylo hodně na přes držku, si asi myslí, že se z ní každej posere :D. Celkově v tom díle Elena a Stefan házely hlášky, z kterých mi bylo na zvracení, to se tvůrcům nepovedlo. Mně se sice Damon líbí víc, víc mě baví a všechno, ale řekla bych, že Elena prahne spíš po Stefovi, a když si pustim nějaký ty jejich zamilovaný scénky z předchozích serií, tak z nich mám takovej hřejivej pocit... A ze scének Damona a Eleny zas husinu :D. Nevim, oba páry maj svoje kouzlo a přesně toho chtěli tvůrci podle mě dosáhnout ;).

      Vymazat
    2. Mary ty si zabiják ale na 110% s tebou souhlasím prej "Maybe thats the problem" Pičo děláš si prdel, vždyť se podívej na ty jeho oči a drž hubu :D jako když jsem to viděla, huba mi padla na podlahu a počítač málem letěl z okna :D a pokud to opravdu skončí tak že Delena nebude tak můj milovaný počítač už nikdy víc žít nebude :D Takže ano ano ano jsem a vždycky budu pro Delenu,tak Ianova sexy prdelka, pokřivenej smile a vůbec celkově, jsem skoro udělaná :D

      Vymazat
  2. Když já bych tak strašně ráda ten pár(Delena) alespoň na chvíli spolu :(

    OdpovědětVymazat
  3. Jo a ještě něco, pokud ti debilní, promiňte za ty výrazy ale nervím :D-. Pokud ti debilní produkčí scénaristi, kdokoliv nedají Elenu a Damona dohromady tak pojedu do tý blbý Amerika a nakopu jim ty americký zadky, že se budou divit co jedna blázznivá česká faninka dokáže :D

    OdpovědětVymazat
  4. :DDDD no já jsem štastná,že bude i 5 série jupííííííííí :DD a Delena jde docela z kopkce :((( sakra

    OdpovědětVymazat