Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

pondělí 12. března 2012

Umřela jsem! :D

Zatím nikdo, komu jsem tohle video (nebo celý film) ukázala, nedokázal ocenit genialitu týhle scény!!:D Je to tak stupidní, až je to naprosto dokonalý a řežu se u toho, i když jsem to viděla jen za včerejšek minimálně 50x :D. Pro neznalce: je to scéna z filmu Moje krásná čarodějka (Bewitched) a silně doporučuju se na to podívat. Normálně neholduju podobnejm americkejm kravinám, ale tohle mě dostalo! :D. Pod videem najdete i překlad, ten samý, který byl použit pro český dabing.

It's my dog. Myyy dog!                                                        Je to můj pes. Můůj pes!
And I will die, if I do not have him back!                              A já umřu, jestli ho nedostanu zpátky!             
Do you understand?                                                             Rozumíš?
I will die, if I do not have him back (skřeky)!!                      Já umřu, jestli se nevrátí zpátky, chci ho zpáátky!

(Stop! To bylo trochu moc, Jacku. Nechceš ubrat- trochu? Nebo víc?)
(Víte co? Točte to dál. Já pojedu rovnou, teď to bude dobrý)

Where art thou dog? Thy canine lover.                                  Kde okouníš, pse? Šelmo psovitá.
Where is your hot breath upon the nape                                Kam se poděl tvůj horký dech na mém
of my neck?                                                                         zátylku?
We shall form a bond of brotherhood                                    Spojíme se poutem bratrství
Man and Beast.                                                                    člověk a zvíře.
You shall lick my face and                                                    Ty olízneš mou tvář
I shall lick your snout.                                                           a já olíznu tvůj čumák.

(Stop! Jacku?)
(Lidi, já tohle nedělám schválně, na mou duši)
(Dobře, tak jo. Kamera!)

(s překladem španělštiny se nikdo neobtěžoval)

Oh my god! Where is my dog?                                              Božínku! Kde je můj pes?
Totally! I have a totally great dog.                                          No tohle? Mám skvělýho psa.

(s překladem pro nelidské skřeky si prej taky nikdo hlavu neláme :D)
Ještě jednou upozorňuji, že to není můj překlad.

1 komentář: