Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

pátek 16. března 2012

Oslovujte mě hackeře! :D

Ha, sice jsem pořád nepřišla na to, jak počeštit to datum a čas u komentářů (přitom ve formátování mám všude zaškrtnutou čj a časový pásmo mám Prahu nebo něco takovýho, takže nechápu, v čem je problém), ale jak si můžete všimnout, zpřehlednila jsem trošku Menu, snad vám to tak vyhovuje, já mám ráda všechno pěkně rozškatulkovaný (malá ukázka toho, jak to asi vypadá u mě na ploše: Dokumenty-(rozkliknu)-Moje-Škola-Zemák-Mapy-Slepý mapy-Slepá mapa Evropy. nikdo nemůže ale tvrdit, že je to nepřehledný! :D). Akorát nový kapitoly už se nebudou jmenovat Doučování zla + číslo kapitoly, ale jenom pořadové číslo + kapitola. Stejně nebudu nikdy psát 2 nebo více kapitolovek současně, takže si myslim, že je jasné, k jaké povídce se zveřejněná kapitola vztahuje.
Jestli se vám něco nezdá (třeba se vám to bude zobrazovat jinak než mně, co já vim, podle mě se v počítači dějou věci mezi nebem a zemí), tak mě o tom informujte, ale s citem! :D Nenesu dobře kritiku.
PS: Tu publikovanou 3. kapitolu neřešte, to mi nějak uklouzlo :D

2 komentáře: