Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

úterý 6. března 2012

Nejlepší interview na světě:D

Vždycky se nehorázně potlemim, je to vážně perfektní. Teda tý redaktorce není absolutně rozumět a i s ostatními proslovy mám problém, ale něco jsem pochytila a přeložila (najdete pod videem). Upozorňuju, že překlad je dost volný, vynechávala jsem a vymýšlela jsem si slova, když jsem nevěděla, ale o ten smysl toho rozhovoru stejně ani tak nejde- nejlepší je na tom totiž to, jak jí vůbec nerozuměj a házej ksichty. A ten nápad s raketovejma botama... no, snad to pobaví :D

Redaktorka: Nazdar lidi! Je fajn se s vámi setkat. Všichni hrajete v The Vampire Diaries. Vy, hoši, jste oba upíři, ale jste jiní, protože máte prsteny, které vám dovolují chodit ven za bílého dne. Myslíte si, že je to podobné Twilight?

Ian: To bude hodně typické pro něj, chození na střední.  Mohl by chodit do noční školy.

Redaktorka: Co byste dělali, kdybyste měli nějakou nadřpirozenou schopnost a k čemu byste ji využili?

Nina: Chtěla bych mít tetování, které bych nemohla ztratit. Bylo by to slunce.

Ian: Já bych měl rád raketové boty, se kterými bych mohl létat.

Nina: Ou, co kdyby se poničily?

Paul: Co kdyby byly bílé a měli obrovský podpatek?

Ian: V pohodě.

Nina: A co kdyby pršelo a zašpinily se a zničily?

Ian: Nemusel bych chodit na letiště, vyhnul bych se ostraze, nemusel bych platit...

Paul: Co kdyby byly kožený? A lesklý?

Ian: Já chci, aby byly kožený. Mimochodem, co je špatnýho na kůži?

Paul: S veelkejma podpadkama.

Ian: Klidně! Klidně, klidně, klidně!

Paul: Dobře, jenom se ptám.

Nina: (totálně v prdeli, nemá daleko od nezvladatelnýho záchvatu smíchu :D)

Redaktorka: Mám tady takový deníček. Jsou v něm tři repliky a chci, abyste je doplnili, jeden po druhém.

(Nikdo nechápe, ale nejvíc v cracku je bezpochyby Paul :D)

Redaktorka: Milý deníčku, to jsem zase já. Dneska jsem byl na place a nemohl jsem uvěřit tomu, že jeden z nás...

Paul: ...měl raketové boty! Bílé raketové boty na podpatku a nosil je k soupravě.

Redaktorka: Docela mě to vyděsilo, připomnělo mi to časy, kdy jsem...

Nina: ...měla ty samé raketové boty, v růžové, a myslela si, že jsou úžasný!

Redaktorka: Alespoň mám pořád vzpomínku na svůj oblíbený zážitek ze scény, kdy...

Ian: ...Paul Wesley, ukradl mé raketové boty!

Paul: Moje raketky!
(Všichni totálně v prdeli a redaktorka je z nich úplně nesvá a neví, co s nima, tak se rači tlemí :D)

5 komentářů:

  1. OU bože xDD
    Raketové boty :DDD
    To mě zas dostalo! :D

    OdpovědětVymazat
  2. :D Měla jsem chuť napsat to samé do je přede mnou: Ou bože :D Protože na to se nic jinýho říct nedá. :D Miluju je! Je mi docela líto, že Paul ve své roli nemůže ukázat, jaký je vtipálek, jelikož je naprosto super, jen má tu smůlu, že musí hrát věčně zadumaného, starostlivého Stefana. Všichni byli super - až na reportérku :P ta byla pěkně, jak jsi dobře vystihla, v prdeli.
    Mimch., děkuju za překlad, moje angličtina stojí za starou belu a o tohle by byla škoda přijít. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Paula mám z nich asi nejradši, má smysl pro humor, ale ne takovej ten vlezlej, prostě je to sympaťák:). Jinak tohle byl dost angličtinářský oříšek... ta ženská byla asi britka, ale teda... takovej přízvuk jsem nezažila, a když s tim měli problémy američani, co pak máme dělat my češi :D

    OdpovědětVymazat
  4. Pouštím si to po čtvrté a stejně z toho furt nemůžu :D Ty jejich ksichty.. xD Bóže.. :D

    OdpovědětVymazat
  5. :D Zkus si pustit i druhou část, ta taky není špatná, bude hned někde vedle tohohle videa. Tam se jich ta ženská ptá na něco ve smyslu, že chce zjistit, jak dobře se ti tři navzájem znají, a ať napíšou, o kom si myslí, že nejčastěji volá své matce, pak něco že fanoušci si myslí, že nejvíce volá své mamince Ian, pak všichni melou něco o tom, že maj dobrej vztah s rodiči, že tam jsou s nimi, a ta redaktorka si stěžuje, že je tam sama, no a Ian to zabíjí svým: Budem tvůj taťka, Paul: Řekl jsi právě, že jí budem dělat taťku ? :D A jejich výrazy na začátku druhýho videa jsou snad ještě lepší :D

    OdpovědětVymazat