Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

pátek 1. ledna 2016

Čemu se tlemíš?!

Mám hrozně ráda články s pohyblivejma obrázkama, tak jsem si říkala, že to taky zkusím. No, není to úplně ono, ale na začátek snad dobrý :D.
Zliteralizovaná krátká historka o mé nervy drásající cestě domů ze školy :)



Omrzlá a promrzlá, ale naštěstí ne zamrzlá, si to štráduju k autobusu a fantazíruju o hrníčku svařáčku a vařící se vaně s pěnou, ze který mi vykukuje jen hlava. A ruce, který držej ten svařák, pochopitelně.
 V mojí zvrácený mysli se však ta představa nepěkně vyvíjí a v tu ránu je naše malá koupelna plná lidí a nějací chlápci cpou moji scvrklou mrtvolku do černýho pytle. 

Jako bych se už na základce nepoučila, že alkohol a parní lázeň není dobrá kombinace.


No ale co, autobus tu bude za 3 minuty a já za chvilku budu v teple a suchu a bezvětrnu, aaa!
Jenže jedinej autobus, kterej přijel, byl klasickej MHD a já potřebovala DPK – do Pardubic, ksakru!
Po konečných 20 minutách se k zastávce došourá Arriva, vydechne na mě výpary ze zpocenejch pneumatik a otevře své úzké dveře. Na řidičským sedátku péruje chlapík, co mi silně připomíná Ernieho z Harryho Pottera, akorát s ulízlostí Snapa. 
Předstoupím před něj a dávám si záležet, abych mluvila dostatečně nahlas.
„Brýden. Student, Pardubice, prosím,“ odrecituju a pomalu k němu natahuju ruku s drobnejma.
Dědek se uchechtne a pokejvá hlavou. „Jojo, Vršovice.“

Zamračím se a zkouším se nahnout do nějakýho úhlu, ze kterýho bych viděla na ceduli s cílovou stanicí. Marně. Narovnám tedy páteř do její přirozeně shrbené polohy a ještě hlasitěji prohlásím: „Student, Pardubice.“
Chlap se tiše chechtá a – co tam do háje mačkáš?! Já do žádnejch Vršovic nechci! 
Kde to vůbec je? Že by na Vysočině…?
Z kouzelný krabičky vyjede můj lístek a já se na něj bojím podívat. Ty vole, dyť já to ani nebudu mít čím zaplatit!

Slizkej Ernie na mě šibalsky zamrká a prohlásí: „To je jen takovej vtípek, slečno,“ a začne se chechtat.
Fůů, klídek, jen klid…

Kde je sakra ten vtip??!

Nesnáším lidi se špatným smyslem pro humor.

6 komentářů:

  1. Vtipné:D taky mám ráda, když to někdo umí vyjádřit obrázkama:)
    P.S. Tobě se to podle mýho povedlo!
    Už párkrát si ze mě takhle dělal autobusák srandu. Jako, když je to bus, kterým jezdíš každej den občas i čtyřikrát (už osm let!), zasměješ se a ani si nemyslíš, že to myslí vážně. V jiným případě by to bylo spíš trochu...nepříjemný?:D na druhou stranu ale zas oceňme to, že si při svým příšerně stereotypním zaměstnání najdou způsob a náladu na vtipkování. Kvalita vtípku, když jsi autobusák, to je jiná. :D ale o to tu nejde
    :D :) neumím se vyjádřit, achjo

    OdpovědětVymazat
  2. Jééj, tebe jsem tu dlouho neviděla :)
    Já ti asi rozumím, ale stejně bych byla radši, kdyby byl zticha nebo házel vtipný vtípky :/. Jako autobusem z Hradce do Pardubic jezdím už 3. rokem a většinou nastoupím do správnýho, ale člověk nikdy neví :D. A prostě... proč Vršovice, sakra?! Jako rýmuje se to s Pardubice, ale... proč, proč, prooooč??! :( :D

    OdpovědětVymazat
  3. :D jsem tu celkem často, vždycky napíšu (stalo se to tak třikrát) dlouhej koment, ale ten pak nedojde schválení či co, já si toho nevšimnu a pak se koukám, jestli jsi neodpověděla a zjistím, že ten koment ani nebyl publikovanej. Je to děsný trápení, tohleto :D :D ale fakt, děs
    No vidíš, třeba kdysi snil, že se stane velkým poetou...a nakonec se stal autobusákem. Není to smutný? :D
    achjo, to je zas nálada. Ale vážně, horší jsou ti řidiči, kteří jsou protivní a pomalu tě pošlou na vyměnnění 50Kč do obchodu a ještě k tomu tě seřvou :X

    OdpovědětVymazat
  4. Hehe...
    1. Mmmm ňam svařák
    2. humor nějakých lidí... nelze nazývat humorem... a mě se to většinou sejde vše v jeden den! Jako by si všichni mysleli, že jsou vtipný... když se to nejvíc nehodí
    3. jak smutné, že zmiňuješ Snapa, když Alan Rickman umřel... fňuk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééj, no vidíš, to jsem ani nevěděla, že umřel... to si asi pustím Rozum a cit, tam se mi hodně líbil ;).
      A přidej si na blog víc jak jeden článek, ať ti nemusím psát maila, jak se máš :D. Nerada píšu maily, páč se k nim nikdy nemůžu dokopat :/

      Vymazat
    2. Neboj, taky mě právě nebaví maily!
      A blog chci, ale nějak... v hajzlu jak jsem musela rušit tamten...
      Odvykla si psát (teda píšu si deník, ale to je moc silný kafe na to aby to bylo někde publikovaný) a pak nezbývá čas a chuť a "co" psát...

      Vymazat