Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

pondělí 14. prosince 2015

Studijní písně

Ble, ble, ble, zápočtový období.
Takže pro všechny, co musej šprtat a maj z toho zamlženo v hlavě...
tohle jsou takový vtipný nebo aspoň energický písničky :D



Písnička, která podporuje věrnost?? Jako vážně?? To jako vážně není mýtus? Jakože i někdo jinej krom mě si myslí, že se může chlastat a pařit a přitom se nechovat jak egoistický hovado?
Jsem na měkko :')


Tohle je momentálně tón mojí smsky (teda jenom část) :D. Úžasná hra a úžasná znělka!

Nejde mi to sem nějak vložit, ale každopádně: Jack Sparrow - Lonely Island feat Michael Bolton, dobrej videoklip i text i všechno prostě :D
https://www.youtube.com/watch?v=GI6CfKcMhjY

Tu písničku asi nechápu, ale dobře se to poslouchá. Opět dobrej videoklip, ale opět mi to nechce načíst :/
Fall out boy je vůbec teď můj novej objev :)

A zejtra 3 zápočty...
I can move mountain, I can work a miracle, work a miracle...
well, let's hope so!
Nighty night! :-*


1 komentář:

  1. Od Fall Out Boy ještě Phoenix!
    Ale za první píseň palec nahoru!
    Štěpánka (http://lettres-dernieres.blogspot.cz/)

    OdpovědětVymazat