Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

sobota 3. května 2014

3. 5. 1994



Z dvaceti let života na tomto světě,
Cítím se utahaná jako malé kotě,
Které jsem si vždycky přála,
Ale nikdy nedostala.

Dvacet let mi rychle uteklo
A co se všechno semlelo?
Naučila jsem se chodit,
Do nočníku kadit,
Měla bych umět i mluvit,
Ale neodvažuji se to tvrdit.
Lépe mi jde psaní
A co teprve spaní!

Poznala jsem spoustu lidí,
Do dnes mě někteří z nich prudí,
V lepším případě k smrti nudí,
Ale i díky nim
Jsem tím,
Čím jsem.
Za to jsem vděčná všem.

Za dvacet let života
Měla jsem dvě morčata
Párek zlatých křečků
A jednu psí smečku.
I když jsem od malička chtěla kočku!!!

Vždycky jsem si myslela,
Že ve dvaceti budu dospělá
Ale dívám se do zrcadla u svého stolku
A nejsem si jistá,
Jestli vidím malýho kluka,
Nebo malou holku.

A tak radši odvracím pohled,
Ignoruju těch roků počet,
Nasazuju papírovou čepici,
Pozvedám sklenici
A připíjím si na roků nespočet!




4 komentáře:

  1. Všetko najlepšie, veľa zdravia, šťastia a úspechov :) A aspoň jednu mačku :D
    Teraz ma nejak napadli tie naše "jahody" :D
    Obdivujem tvoju schopnosť písať básne, fakt, ja mám problém napísať už len dajaký normálny súvislý text, a ty tu také básne hádžeš :D Veľmi milá je a pekná :)

    OdpovědětVymazat
  2. Všeeetko naj šunkič :D Zdravia, šťastia, inšipráció a hlavne lásky :) Drž sa, nech sa ti v živote darí a prežiješ ho úspešne :D No... ty oslavuješ narodky a ja tu už myslím na smrť čo? xD Ešte raz všetko, všecičko naj.. See ya ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Díky, díky holky :). Ale když prožívám krizi středního věku už teď, nevím, co budu dělat ve třiceti :D.
    Jinak to byly ale úžasný narozky, sfoukávala jsem svíčky, dort jsem si sice pekla sama, ale za byl výbornej :P. A dostala jsem novou židli k počítači kterou jsem chtěla už tak dávno, že jsem na to zapoměla a... a... A LETENKU DO LONDÝÝÝNAAAAA!!!!!! Aaaa, jsem na to koukala jak z jara. Konečně snad překonám svoji panickou hrůzu z letadel. A podívám se do Anglie. Fůůů, jsem z toho pořád vyjukaná :D A zní mi z toho v hlavě tahle na pěst "písnička" https://www.youtube.com/watch?v=3iCJ_cIZZBU

    OdpovědětVymazat
  4. Strašně se omlouvám za to brutální zpoždění. :'( Všechno nejlepší šunkič! Ať další rok tvého života je stejně tak úspěšný jako doteď, to znamená nenech se někde přejet a neztrať talent k psaní (to je pravděpodobnější spíš to první, i když to ti rozhodně nepřeju :D )

    OdpovědětVymazat