Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

neděle 20. dubna 2014

Hezký Velikonoce!

Nevím jak vy, ale já letos nedělám vajíčka a od osmi jsem v Kauflandu. Správně, má otevřeno :D. Každopádně, aby ty příšerný svátky nebyly zas až tak příšerný, jsem pro vás ve třech minutách vytvořila rozkošné přáníčko. Zveřejňovat svoje kresby, když umíte kreslit, je sice pěkný, vážně, ale není to taková švanda a nestojí vás to takovou odvahu, jako když kreslit moc neumíte... achjo, ten králík! :D:(
Mějte se!




5 komentářů:

  1. Jéj, to je zlaté! ^.^
    Takú húsku (teda, myslím, že to je húska :D) neviem ani ja nakresliť :( :D Moje húsky majú furt také podivné telo. Ale každý vie kresliť niečo iné, že :D
    A páči sa mi tvoj podpis! :D
    Veselú Veľkú noc a veľa trpezlivosti s Kauflandom :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já obvykle říkám, že je to jak od desetiletýho kluka :D
      Jestli je "húska" slepice, tak si to myslíš správně, jestli je húska husa, tak si to myslíš špatně :D:D
      Já neumím kreslit nic :( Možná tak palmu :D. Kreslit bez předlohy je fakt strašný. Když mám před sebou nějakej obrázek, tak to ještě docela de, ale když mám kreslit z hlavy... tak já prostě nevím, jak ty zvířata vypadaj :D

      Ááááááá, pane božeeee, zrovna, když už si myslím, že mě moje vyvětvenost z francouze konečně trochu přešla, tak mě ten hajzlík přirovná k popelce... takhle to zní suše, ale kdybyste to četli... a byli jste já! :D:D Ach neee... já se tak nesnáším :D:/
      This is my song that I'll sing forever, you are my home you are what I treasure...

      Vymazat
    2. Húska je husa. Tak nič, no :D
      Och, idem sa ja snažiť učiť. Už het nech tá škola skončí! :/ :D

      Vymazat
  2. Jééé, snaha se přece taky cení! :) A je to hezký náhodou. Je to zas něco osobního:)
    Veselé Velikonoce i tobě!

    OdpovědětVymazat
  3. Happy easter to you, happy easter to you, happy easter milá šunkič, happy easter to you :DD Alebo čo ma teraz napadlo... tak veselú Veľkú noc, aj keď prajem už trošku neskoro :D

    OdpovědětVymazat