Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

úterý 22. října 2013

Ušišlejte se!

Objevila jsem na mamčiný flashce fotky našeho maličkýho Jackýska... nevěřili byste, jakých všech zvuků a ksichtů je lidská bytost schopná :D. Prostě Woooo, ťuťuťu, maličkej, ťuti, kuti, juuooo! Chápete? :D
Kdo mohl v tý době tušit, že z něj vyroste taková krvelačná, povely ignorující bestie, že? :/ :D Neeee, já ho miluju, i když žere lidi, tahá po bytě naše ponožky, jednou do tejdne zvrací na koberec, štěká na nás, když si chceme pochovat myši, který by nejradši sežral, i když mě drápe do krve, když něco chce, a i přesto jeho věčný štěkání a vytí klidně i hodinu po tom, co nějaký člen rodiny opustil byt!
Edit: Nová kapitola DR i DZ 25. 10.











7 komentářů:

  1. AlejahArleneRose23. října 2013 v 16:08

    Juj, ten je roztomilý :D

    OdpovědětVymazat
  2. úžasný! Říkala jsem si "jejda, přece nebudu jak nějakej idiot šišlat"....a potom jsem se taky divila!:DDD.... Je to úplně ťuťuňuňu!!!! uaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ♥_♥

    OdpovědětVymazat
  3. Jojo, Jack to s žensjema umí :P. I teď když už je to velkej chlapák!

    OdpovědětVymazat
  4. Áááá... on je megá (*o*)

    OdpovědětVymazat
  5. Bože můj, ten je dokonalej. To je tak strašně roztomilá bytůstka :3 Musíte z něj být úplně vedle. Co je to za pejska?:) Je fakt kouzelnej:)) Takoví roztomilí prďolové tě dokážou posadit na zadek a totálně rozněžnit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná že není náhoda, že můj pes a hlavní postava Dokonalý rasy se jmenujou stejně :D.
      No... on je to nalezenec, taťka ho našel asi před třema rokama v opuštěný psí boudě. Zasněžený. Vůbec nechápu, jak ho tam mohl někdo nechat! :/ Každopádně je to nějakej kříženec, kterýho zaokrouhlujeme jako jezevčíká. Veterinářka tvrdila, že vyroste do velikosti vlčáka (na těch fotkách je vidět, že měl fakt velký packy), ale naštěstí se spletla :D Teď vypadá takhle: http://3.bp.blogspot.com/-_OO3jnycYVg/UEDaKTDNGXI/AAAAAAAAAyk/jRL9VXMkISU/s1600/Obraz027.jpg
      Pořád stejnej cukrouš O:).

      Vymazat
  6. Ježiši to je miláček :O k sežrání! Taky nejradši vzpomínám, když byl ten náš mazlíček ještě malinkej. Nadávala jsem si, že moc fotím a že bude z toho blesku slepá, ale teď vidím, že mám fotek málo. :D A vidí, naštěstí.
    Jinak ta fotka ze současnosti, takovej boss jak drží ten klacek delší než je on sám :D Miluju zvířátka:3

    OdpovědětVymazat