Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

čtvrtek 16. května 2013

Potřeba

zápis z Olomouce v pokračování
Ahojda! Mám hrozně divnou náladu... ráno jsem brečela jak želva, když jsem si dělala SPF (testy studijních předpokladů, součást přijímaček do Olomouce)... většinou je dám tak na 60% (plus mínus 5%), což mi nepřijde jako extra výkon... ale jako pardon, kdybyste viděli ty otázky... co znamená úsloví cave canem - jooo, jasně, běžně mluvím latinsky... a ještě k tomu, víte, jakej hlubokomyslnej význam to má? Pozor na psa... to jako vážně, pozor na psa latinsky... kreténi vypatlaný!!!! Nebo co znamená slovo hať... jsou to větve přes bažinu... jsem jediná, komu přijde nenormální tohle strkat do přijímaček? :D Doufám, že ne, a že i ostatní uchazeči nemluví latinsky, ani staročesky, ani nemají přehled ve všech oborech, který jsou testovány - zsv (ještěže jsem měla seminář), biologie (zrakové centrum se nachází v okcipitálním laloku, to jste nevěděli, hlupáci?), matika (slovní úlohy, ty dávám tak na 70%), dějepis, umění... já nevím, buď jsem totálně vypatlaná, nebo je to ten typ testů, kterej napíše 1 člověk z 300 na 100%... no, nebudu zkoumat, co je pravděpodobnější :D.
Jen tak na srozuměnou, nečekám od vás žádnou reakci. Já jen... prostě je to tu povídkový DENÍK a tohle bych si do deníčku rozhodně napsala. Mám fakt divnou náladu. A furt se koušu do tváře kvůli tomu posranýmu moudráku!... auvau :(
Zejtra odpoledne jedu do Olomouce. Mám tam zamluvenej pokoj na hotelu. Poprvý budu takhle sama... v cizím městě... v cizí budově... a v sobotu ráno poběžím psát přijímačky, budu je dělat asi tak od půl 9 do 2... zhebnu!
Měla by tam bejt wifi a asi si vezmu noťase, takže dost možná tu zejtra najdete podobnej článek... pravděpodobně v tomhe čánku :D.
Naprosto jsem se zamilovala do následující písničky... takovej slaďáček O:). Tu rozhodně musím procpat do DZ!!! Do nějaký dojemný scény... pravděpodobně romantický... mmm, už to mám před očima... ty slova seděj na Elenu tak přesně...

Cause you are the piece of me
I wish I didn't need.
If our love is tragedy,
why are you my remedy?
If our love is insanity,
why are you my clarity?

Čágo! Jsem technik, dali mi kabel a já přišla na to, kam ho zapojit, takže jsem tu! :D
Je mi trochu špatně, možná to je z nervů, možná z toho, že jsem dvě hodiny chodila povenku v kraťasech a tílku a mrholilo... a není tady tak teplo jako v PCE, ale co už! :D
Cesta vlakem proběhla hladce, nastoupila jsem do správnýho a větší část cesty jsem seděla. Horší byla cesta z nádra na ubytovnu... moje ramena mi pěkně nadávala za ten stupidní nápad si brát s sebou noťase! Ušla jsem asi 2km s tou debilní těžkou taškou a uviděla hotel. Hned jsem ho našla, vůbec jsem nebloudila, a to jsem byla v Olomouci jenom jednou a ještě k tomu v jiný části. Takže jsem borka! :D:D Povzbuzená tímto nečekaným úspěchem jsem se vypravila hledat jednotlivé fakulty, kde zejtra dělám přijímačky (taky mi to nemohli dát všechno na jednu budovu...). No... nejdřív jsem přišla na Dolní náměstí a jásala, že tam to znám, že odtamtud trefím... ehm, netrefila :D. Když jsem procházela ulicí, která se jmenovala Ztracená, nevěděla jsem, jestli se mám začít smát, brečet nebo nadávat... myslím, že jsem to všechno spojila do nepopsatelný grimasy a zavrčení skombinovanýho se zakvílením... pak jsem se našla, pak jsem se zas ztratila a nakonec našla svůj hotýlek. Mám pokoj, kterej je o trošku větší než můj pokojíček. Jsou tu dvě lůžka, ale mamka mi radši připlatila, než aby riskovala, že ke mně někoho přiřaděj. Trubka, já bych to přežila. Ale co, nevadí mi tu bejt sama, co kdyby má spolubydlící taky chtěla na net? Nebo by byla náměsíčná a ve spánku mě zabila? To by mohl bý problém... :D. No, každopádně jsem našla jen ulice těch fakult, možná jsem našla jednu budovu, ale tu druhou určitě ne, takže se podívám na mapy cz. Nejradši bych šla spát, ale je moc brzo... a navíc moc světla.
Achjo, pojeďte to někdo napsat za mě, já fakt nechci :(. Těhle přijímaček se fakt dost bojím... ale jsem na sebe hrdá, už netrpím takovými záchvaty deprese jako ve třeťáku. Ale že bych byla v klidu se říct nedá, se na mě podívjte, tady píšu, jakobych tu nebyla rok :D.
Achjo, já fakt umřu :(. Joo a když jsem se sprchovala, tak jsem si omylem zmáčela kalhoty... jediný kalhoty, co tu mám, když nepočítám kraťasy od pyžama, ale ty jsou... no, je na nich dost poznat že jsou pyžamový :D. Takže doufám, že tamty mi do rána uschnou. Vzhledem k tomu, že už teď jsou skoro suchý, mám velkou naděj na úspěchi.
Jdu radši najít ty fakulty.
Zatím se mějte líp než já a díky všem za podporu ;)

8 komentářů:

  1. Ta písnička byla v Glee, ne? :O :) Teda, jestli koukáš... což asi ne... :D
    Jen tu tak zevluju, nudím se, tak jsem si řekla, že se kouknu, co je u tebe nového, a on tu na mě vybafl článek :)
    Na zítra přeju hodně štěstí a budu ti držet palce :) Ty to dááš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nekoukám na Glee, ale myslím, že mi youtube na to cpal odkazy :)
      V 6:30 se nudíš?! Já bych spinkala :( :D
      Díky, ale jistá si nejsem, že to dám... každopádně u státních maturit jsem prošla (nečekaně, ne, že bych si o sobě tolik myslela, ale všichni u nás na škole prošli to bylo jasný), detaily vám sdělím, až se dozvím sloh z aj, u toho jedinýho nemám přesnej výsledek :)
      No nic, cestu k hotelu mám snad zmapovanou, jdu si dělat tousty. Achjo, já už se vidím, jak tam bloudím :( Nebo nasedám do blbýho vlaku :D.
      Sbohem, přátelé! :( :D

      Vymazat
  2. Dlouho jsem tu nebyla... Vlastně jsem nebyla nikde dlouho, trochu to flákám :/ Rozhodně nejsi vypatlaná, s těmahle testama nemám žádný zkušenosti, ale určitě to bude ten typ, kterej udělá 1 člověk z 300 na 100% :D mám pocit, že chytrý lidi vyhynuli :/ :DDD Rozhodně se vším držím palce ;))

    OdpovědětVymazat
  3. Haha, Charlie má pravdu s těma typama testů :D i když já taky nemám absolutně žádnou zkušenost, už jen to že jsi řekla na kolik procent dáváš matiku.. a já si uvědomím, jak jsem blbá. :DDD
    Páni, ty už pojedeš takhle sama! Já bych byla ze všeho nervózní, neumím si nic zařídit, zvlášť tam, kde to neznám :D ale tak ty to určitě zvládneš.:) Já už mám asi rok vybranou jednu písničku na psaní chvíle mezi Vicky a Danielem, takovou smutnou. Jmenuje se 'everybody lies od Jasona Walkera' :) Mimochodem tuhletu si dávám do přehrávače na youtube, protože je úžasná! O.o <3 tak zas mám pár dní co poslouchat dokola

    OdpovědětVymazat
  4. Máš říct dřív, že jsi v Olomouci, když bydlím kousek od Olomouce a jsem studentem Univerzity Palackého a vím kde různé fakulty sídlí :D.. Jsem ti mohla dělat průvodce :D...

    OdpovědětVymazat
  5. Charlie: A jak to vlastně vypadá s povídkou Chuť krve? A co střední? Nebo ty seš vlastně na osmiletku?... Sakriš, vážně bys měla být aktivnější, alespoň u sebe na blogu, ztrácím přehled :D :)
    Jinak jo, chytrý lidi téměř vyhynuli. Za to těch rádoby chytrejch, co válej na tady těch testech, nějak přibejvá :/

    Chaky: Prt blbá, kdybys občas viděla, v čem dělám chyby nebo na jaký triviálnosti nemůžu přijít :D. Já ty slovní úlohy celkem dávám jen díky tomu, že si vždycky vytvořím trojčlenku. Kde není trojčlenka, není u mě výsledek :D
    Everybody lies znám, ta je pěkná. A k těm dvěma by se hodila, takže doufám, že ji ještě někam vecpeš :P.

    Tereza: Jéé, to bys byla teda strašně hodná O:). Ale tak mě to svým zvráceným způsobem bavilo. Bloudit v cizím městě... to stoupá adrenalin, panečku :D. Jestli mě vezmou a jetli sem vlezu, tak dáme určitě spicha ;). Už dlouho přemejšlím o tom, že bych udělala nějakej takovej sraz, vlastně víc srazů - Olomouc, Praha, Pardubice. Teda kdyby bylo dost zájemců, samozřejmě, nebudu lítat po republice pro nic za nic - teda vlastně za něco jo, za prachy :D :/. Mariam, přemejšlela jsem i o Bratislavě, ale to by bylo docela náročný. Nezavrhla jsem ten nápad úplně, ale bojím se koukat na dobu jízdy (a cenu, nejsem úplnej skrblík, ale zas jako... jsem chudý studentík :D).
    No, každopádně tohle začnu řešit až někdy v červnu. Zatím se soustředím na přijímačky, maturu a zvyšování procenta výher ve spider solitaire :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ak rozmýšľaš nad Slovenskom len kvôli mne, pokojne to vypusť, ja by som sa do Bratislavy nedostala (a nielen kvôli tomu, že moja cesta je dvakrát dlhšia ako by bola z Pardubíc) a na východ by si sa nedostala zase ty, čiže nič z toho :D Vzhľadom k tomu, že mám kamošku v Srbsku, Maďarsku a jednu aj v Austrálii,... Nejak som zmierená s tým, že nie všetkých skvelých ľudí môžem aj stretnúť :D O:)
      "...co kdyby má spolubydlící taky chtěla na net? ... To by mohl být problém... " :D :D :D :D :D :D :D :D
      Drž sa zajtra :)

      Vymazat
    2. Jinak se tu slováci jen letmo míhaj, takže jo, bylo by to nejspíš jenom kvůli tobě :). Napadlo mě to, že pro tebe do Bratislavy asi taky nic moc, akorát jsem netušila, jak moc velká to je vzdálenost. A já na východ je vážně nereálný, pokud bych si tam nezamluvila hotel :D. Jednoho dne se to ale určitě nějak pořeší! :D

      Jinak, k vám všem, jsem zpět, živá a zdravá, ráno mi bylo celkem fajn, jen jsem byla trochu nervózní z toho, že mi den před tím dovolili si nechat tašku na recepci, ale recepce byla ráno zavřená... tak jsem nechala tašku v zavřenym pokoji se vzkazem, jestli by mi ji nemohli nechat v recepci a že klíčky jsem hodila do krabičky, jak chtěli. Moraváci jsou fakt vztřícnější než my tady, tu tašku mi slečna dokonce i vynesla před dveře, když jsem se vrátila O:). Jen mě strašně deptaj ty jejich spisovný koncovky, je to pro mě nepřirozený a prostě mě to tahá za uši :D.
      SPF byly nechutně těžký, jestli budu mít 60%, bude to mega úspěch. I 50% bude úspěch, jen ne tak megastickej :D. Vážně příšerný, jak slovní úlohy, tak všeobecnej přehled... prostě všechno, fuj! Naopak angličtina byla až překvapivě snadná. Jasně, dát to jako písemku do naší třídy (která, jen tak mimochodem, dopadla v písemný maturitě z aj a čj nejlíp na škole :P), tak to nedopadne možná nejslavnějc, ale čekala jsem něco horšího. Akorát opět reálie byly problém, nečetla jsem Bílou velrybu, takže netuším, co/kdo to byl Moby Dick. Ani jsem nevěděla, že to v tý knížce bylo, to mi až pak říkala holka vedle mě :D. Frájina byla taky easy, ta byla ještě lehčí než aj. Problém je, že to bylo lehčí i pro ostatní, nejen pro mě, ale jestliže budu uvažovat tímto směrem, tak musím i tím opačným - jestliže já jsem z těch SPF v prdeli, tak oni tam musej bejt se mnou! :D
      Pff... a od pondělka se začínám drtit na maturu, zatím jsem jí toho moc nedala a zbejvaj mi necelý 2 tejdny... už mě to fakt začíná srát, tohle neustálý přezkušování mých vědomostí, já myslím, že není pochyb o tom, že jsou dostačující, sakra! :/ :D:D

      Vymazat