Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

úterý 15. ledna 2013

jééjejéé

Daří se mi ve škole - takže do ní zejtra nejdu, abych se nějak odměnila :D - lednice je neustále plná jídla. Že bych si toho nevšimla, umřela a ocitla se v nebi? :D
Akorát furt nemám náladu psát, pardon.
Pozejtří jdu po hodně dlouhý době na klavírní koncert, to se taky těším. Ives, Gersshwin, Čajkovskij.
Jedinou vadou na kráse toho všeho je, že mě kurevsssss- nehorázně bolej záda a opět jsem prohloubila svoji závislost na kafi...
Ale jako náplast mám tenhle krásnej diplom - nikdy bych nevěřila, že si tady budu něco takovýho vystavovat... ale taky jsem nikdy nevěřila, že nějakej blog vůbec budu mít, takže bych měla začít věřit... ve všechno :D. S levhartíkem nebo jaguárem nebo co to je, to je fuk, je to černá čičina a na mě z toho jde sentiment :D. A chuť na koblihu a švestkovej čaj...
PS: Ano, já byla opravdu první, hohohooo, tohle je asi vážně poprví, co se mi něco takovýho přihodilo. Vlastně na základce jsem byla jednu dobu první v třídním výkaze. Ale pak k nám přišla Bajerová a já měla po ptákách :D.
Povídka, která mi to vyhrála, se tu objeví o víkendu nebo je u Michelle už skoro měsíc. A od Verči a Terry jsou taky úžasné, takže pokud jste to ještě neudělali, mrkněte na ně :).

16. 1. 2012
Ahojda, Michelle!
 Promiň, že otravuju, ale tohle ti prostě musím sdělit. Učinila jsem šokující objev, puma není černá :D...


7 komentářů:

  1. Sakra, čo máte všetci s tým chrbtom, aj na mňa to príde po určitom veku? :/ :D
    Úžasný diplom, gratulujem, ešte raz :) Who cares, že sa mi Damon sprotivil, Ian je aj tak najlepší! :D
    Hej, na to si pamätám, pri niektorej kapitole si to písala, bez teba by som ešte asi stále žila v omyle :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Říká se, že je to ze sezení u compu, ty záda :D. Což u mě by asi celkem sedělo (a u většiny národa) + škola a u klavíru sedim překvapivě celkem rovně. Ale jinak jsem hrbáč, furt si říkám, že budu cvičit... a samozřejmě hovno dělám :D. A pak občas bolej :/. Takže těžko říct, mě bolely už v tvym věku, a jednou mi tvrdily, že mám skoliózu, ale to taky nakecaj každýmu :D.
      Fakt všechny diplomy se mi líbily. Ale říkala jsem si, že ten tvůj tmavej se k tobě hodí a Ianova fotka na něm... s vyretušovanejma vráskama, vrrr :P:D

      Vymazat
  2. v tom kafi jsme spolu, Lucie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mohl bys udělat nějaký kávový fotky. Třeba jak tvoje fotomodelka nese hrníček a ty jí visíš na noze a tváříš se dost zoufale a nepříčetně :D. Ale to je asi málo originální, zato výstižný a vtipný :D.

      Vymazat
    2. Jelikož se odemě nikdo nechce moc nechat vyfotit, jsem sám dost často svou vlastní fotomodelkou a bohužel jsem stále nepřišel na to, jak být na třech místech najednou - nést hrníček, viset na své vlastní noze a ještě to vyfotit :D. Pokusím se to ale do budoucna nějak zrealizovat, originálně i vtipně to zní dost :D.

      Vymazat
  3. Ooo gratuluju :) Chci si to dílo přečíst. Diplom je krásnej

    OdpovědětVymazat
  4. Abych se ti přiznala, tak to já jsem ta Hanka, na osmém místě :) Gratuluji :)

    OdpovědětVymazat