Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

úterý 30. října 2012

To jsem přece nemohla napsat :(

Aneb šunkič a její názor na kvalitní četbu.
Právě si čtu svoje zápisky ze čtenářskýho deníku, protože zejtra píšu z celýho prváku literatury... pohledem jsem zabloudila i k osobnímu hodnocení knih, které naše bývalá češtinářka vyžadovala... já vím, že jsem a byla jsem prostořeká, ale... no, takhle jsem se sama sobě docela dlouho nezasmála :D Ale vám to možná bude připadat suchý... Každopádně si vybavuju, jak jsem se krotila a snažila se ta hodnocení psát přijatelně... no, výsledek mohl být lepší :D

Bible: Líbí se mi všechny knížky s bájným dějem, i když v žádná božstva nevěřím. Příběhy jsou zajímavé a mají své určité kouzlo. V Bibli mě spíše bavil Starý zákon, ale hospodinovo chování a počínání mi nepřišlo vždy správné.
- řekl negramotný neznaboh a dostal 2 :D Ale tohle je slabota...

Romeo a Julie: Nelíbilo se mi chování hlavních hrdinů. Sebevražda podle mě není zrovna nejlepší řešení problémů. Romeo byl jako muž příliš přecitlivělý a jeho náhlé přenesení citů z Rosaliny na Julii mi nepřišlo jako vhodné chování věrného a věčného milovníka. Sympatickou postavou pro mě byl otec Lorenzo, který pomáhal milencům, měl pro ně pochopení a řídil se zdravým rozumem. Celkově se mi kniha líbila, ale nevyhovovalo mi, že musím číst opravdu pozorně, abych poznala kdo, koho a proč zabil.
- Už začínám chápat, proč mě ta učitelka neměla ani trošičku ráda... a taky vám tam nepíšu čárky v původní podobě, stydím se :D

Psohlavci: Knížka se mi docela líbila, protože byla dobře srozumitelně psaná, ale zároveň mě text vtáhl do děje (aktuální poznámka - co to je do prdele za větu???!!!!! :D). Obávala jsem se, že pan Jirásek bude opět detailně vše popisovat, ale v této knize se naštěstí s rozepisováním umírnil.
:D:D:D:D
Upozorňuju vás, že takhle jsem hodnotila knihy, které se mi líbily! Bohužel nemám čtenářák ze základky... Ok, když si to čtu znovu, není to tak vtipný... asi už jsem opravdu zoufalá z toho učení, protože napoprvý jsem brečela smíchy :/:D

4 komentáře:

  1. Svůj radši vytahovat nebudu... XD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale jooo, prosíím :D
      Já vím, že jsem měla vždycky problém s tím, že když se mi něco nelíbilo, tak jsem to řekla moc upřímně... Jednou mě mamka asi půl hodiny přemlouvala, ať tam nepíšu: "Nikomu bych nepřála to číst, je to opravdu strašné."... nechápala jsem proč ne :D A myslím, že to bylo k Měl jsem psa a kočku od Čapka... utopil koťata, to neměl dělat! :D:/
      Brou noc, my brain really hurts :(

      Vymazat
  2. abych poznala kdo, koho a proč zabil.
    :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD To jsem si prostě nemohla odpustit. Promiň :D Já bych to teda nenapsala líp, přijde mi to dobrý, protože (nevím, jestli to byl záměr nebo ne) to vypadá, jako by ses snažila přesně na to upozornit, jakože schválně jsi to tak napsala :D Asi jsi mě nepochopila, no co, já se snažila. Doufám, že víš, co jsem tím chtěla říct. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že jsem pobavila :D
      Noo, nejsem si jistá, jestli jsem tě pochopila :(:D... Já prostě napsala svůj upřímnej názor, opravdu mi dělalo problémy zjistit, kdo, koho a hlavně proč zabil. Každopádně nevím, jestli je dobrej nápad tohle psát do čtenářáku, kterej si pak čte učitelka ala milovnice kvalitní literatury :D
      A líp by to napsal každej! Tohle by se prostě nemělo zveřejňovat před učitelkama :D Nejvíc mě ale asi rozesmál Jirásek... takovej odborník já :D

      Vymazat