Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

pátek 12. října 2012

Slavnostně oznamuji, že už jsem konečně uspořádala všechny kapitoly DZ, doufejme, že na pevno. Zbavila jsem se všech 3. napsaných ale nezařazených kapitol a jednu scénu (kapku nezáživnou) přesunula do bonusovýho materiálu... Už mám 5 stránek bonusů :D I když většinou jde jen o poupravené scény... to je jedno, 1 z těch 3 je upravená hodně, 1 málo a jedna je čistě vystřižená, ničím nenahrazená ;)
To já jen, aby řeč nestála :D A protože mě baví vás informovat o stavu povídky.

5 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. No... u konce povídky ještě ani z daleka nejsem, takže to bude trvat :D Ale jednou k němu určitě dospěju ;)

      Vymazat
    2. No doufám, že nebudeš jako já - mám sklony nic nedodělat do konce. Šílenej zlozvyk... XD

      Vymazat
    3. No to teda, doufám, že se ho zbavíš, než něco publikuješ! :D Já nemám žádnou nedokončenou povídku, i když Upíří život zůstal 2 roky otevřenej, nakonec jsem ho dodělala. Takže bych řekla, že tohle dokončím, ještě když mě tak hezky podporujete a mám vymyšlenej konec :P

      Vymazat
  2. Proto se všechno snažim nejdřív domyslet a dopsat, než to někomu hodim ke čtení... XD

    OdpovědětVymazat