Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

čtvrtek 25. října 2012


Můj umělecký duch s pomocí Pink před chvílí vytvořil "nový pozadí na blog". Místo nápisu "Dobře vychovaný člověk..." by bylo "I put my heart and my soul into my work and lost my mind in the process." - V. Van. Gogh (nebo takhle nějak, možná bych to přeložila). Samozřejmě bych se do toho nepouštěla nikdy v blízký době, tenhle design je tu teprv chvílu, ale... nevím, to prostě ta hudba se mnou dělá divný věci :D
Přijde vám to až moc šílený nebo jenom trochu? Zkoušela jsem to tam dát a musím říct, že se mi to hodně líbilo. I když se tomu těžko věří, oči mě z toho nebolely :P

3 komentáře:

  1. Jako není to špatný, ale ty červený věci mi připomínaj trošku logo Novy... XD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nojo, pravda :D Ono ale stejně z toho bude vidět jenom část a já to ještě poupravila, takže ten červenej flek je tam celej vidět jenom jednou, pak jsou tam takový barevný nesmysly :D. Uvidíme, snad se vám to bude líbit. Každopádně to nastavím až asi někdy kolem Vánoc, ať to tolik nestřídám :).

      Vymazat
  2. No - je fakt, že když si odmyslim to logo, vypadá to trochu vánočně... XD

    OdpovědětVymazat