Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

úterý 14. srpna 2012

Rozvrhy hodin

Ne, vůbec nechci myslet na to ošklivý slovo začínající na Š a končící na A... ale nedávno jsem měla náladu hrát si s obrázkama a ráda si vytvářím vlastní rozvrhy hodin :) Hlavně proto, že většina těch na netu maj políčka pro 6 nebo 7 hodin... to mi váážně nestačí a nestačilo mi to ani na základce, kdo to vytváří, boha jeho? Vždyť v sedmičce jsme měli minimálně jednou do půl čtvrtý... možná i v šestce... Každopádně :D... Před chvílí jsem jeden takový rozvrh dokončila a v compu jsem našla ještě dva starý. Určitě jsem jich vytvořila víc, ale jaksi se někde ztratily... Kdyby se chtěl někdo inspirovat, kouknout, nebo snad dokonce využít nějaký z mých výtvorů, jsou v pokračování ;)
PS: Jsem naprostej amatér a mou tajnou zbraní je rozmazávátko! :D Takže se nedivte, že to pak vypadá, jak to vypadá :D
A teď už konečně mizim ven, přece jenom, je tam hezky :) Takže se mějte :)



Vypadá hezky, ale je naprosto nepoužitelnej :D Nevím, kam jsem si myslela, že napíšu ty hodiny... Ale líbí se mi :D

Tenhle jsem používala v druháku a třeťáku. Nojo, Avrilačka se nezapře :D

Myslím, že je jasný, že tenhle je nejnovější :D Ale stejně s ním nejsem úplně spokojená... pravda, kdy já jsem s něčím naprosto spokojená? :D:/

9 komentářů:

  1. Juj, ten poslední je klášnej :D :D Ale škoda, použít ho nemůžu, je totiž dost pravděpodobný, že budem mít na 7 :/ :P Ale kdyby ne, jéé to by bylo... :D :D Mně se líbí všechny ;) :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele, kdyby se ti vážně, vážně líbil, tak bych snad mohla tu tabulku pozměnit ;) Ale to by se ti musel hoooodně líbit a musela bych mít šikovnou ruku :D Ale osekat tabulku, přepsat čísla, dát tam znova dva obrázky... to bych měla zvládnout během chvilky ;) Každopádně se nechci vnucovat, takže se kdyžtak v září ozvi, když budeš chtít ;)
      PS: Kámoš zapomněl, že jde na tenis, takže musim shánět náhradu nebo trčet doma, proto tu ještě jsem :D:/

      Vymazat
    2. Nooo líbí se mi teda fakt dost :D :D Ale nemusíš si dělat starosti, uvidím, minulý rok jsem rozvrh udělala blbě a namačkala jsem to tam nějak, takže to kdyžtak zvládnu... :D :)

      Vymazat
  2. Je to super :DD :D ako posledný naj ale všetky sú super :DD :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, škoda, že už nejsem školou povinná... XD

    OdpovědětVymazat
  4. Všechny tři jsou moc povedené. Ten poslední se mi líbí nejvíc :D ,ale ty první dva jsou taky hezky udělané.

    Faith

    OdpovědětVymazat
  5. Ooo, takový úspěch jsem ani nečekala :D Poslední jsem dělala s největší láskou, přece jenom Ian Somerhalder... :D Takže asi proto vypadá nejlíp... A taky jako na jediným nemá useklou žádnou část těla, na těch předchozích jsem se s tim moc nepárala :P

    OdpovědětVymazat
  6. Ten Damon je nejvíc :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ooo, můj blog je poctěn tvou návštěvou ;)
      Taky se mi líbí, ale až zaplním ty políčka, tak už se mi určitě líbit nebude :/:D

      Vymazat