Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

úterý 14. srpna 2012

6. kapitola

Komentář autora: Bože, nenávidím bratra! Hlavně že já ho budim, až když už je snídaně hotová. On mě vzbudí před čtvrt na osm, že jsou vajíčka... a jak vidíte, vajíčka nikde!!! :/ Budit mě tak brzo, je vážně sprostý... Vždyť bych se sama vzbudila v 8, to není nijak pozdě! Idiot!!!

Ale nebavme se o idiotech, děti, bavme se o DZ, které je mnohem příjemnější :) Začátek týhle kapitoly mi silně připomíná Já chci taky!... vlastně všechny následující kapitoly mi přijdou na stejné mentální úrovni, takže... buďte připraveni na podivné dialogy :D

„Eleno?“
„Ano?“
„Jdeš už?!“
„Hned jsem tam!“
Stála jsem s kufrem ve své převlékárně. Kolik oblečení potřebuje upír na týden? No, raději víc než míň, pomyslela jsem si a přihodila na hromádku další dvě tílka. Všechno jsem hezky uhladila a pospíšila si k autu za netrpělivým Damonem.
„Říkal jsem ti, ať to necháš na Georgice,“ zamručel. Stál opřený o kapotu našeho červeného Ferrari, na nose měl sluneční brýle a na sobě velmi tmavě modrou košili od Armaniho. To byla jedna z těch barevnějších…
„Prosím tě, snad si ještě dokážu zabalit, ne?“
„To jo, ale jakým tempem…“
„Kušuj pořád! A vůbec. Hoď mi klíčky.“
„To jakože budeš řídit?“ Stočil obočí tím svým typicky „damonovským“ způsobem.
„Jo.“
„Nepřipadá v úvahu,“ setřel mě a rychle si sedl za volant.
Alespoň jsem to zkusila. Nevím, kdy naposledy mi to vyšlo. Pokud vůbec někdy.
Cesta ubíhala rychle; bodejť by ne, když tachometr ukazoval něco málo přes dvě stovky. Jako člověka by mě to asi znervózňovalo, ale když víte, že nemůžete umřít, ztrácí to na dramatičnosti. Navíc mou dobrou náladu nemohla překazit ani smrt. Damon se tvářil také spokojeně, což mě jenom víc ponoukalo k tomu, abych s tím něco udělala. Damon a šťastný? Ne, to prostě nemůžu nechat jen tak.
„Opravdu ti to nevadí?“ zabublala jsem s téměř zavřenými rty.
„Ne.“
„Ani to, že na Baleáry pojedeme až v prosinci?“
„Ne.“
„Vážně?“
„Ne, vážně mi to nevadí!“ Asi si myslel, že víceslovná odpověď mě umlčí. Cha, cha, cháá!
„Vážně vážně?“
„Ne, ne, ne, ne, NEEEEE!“
„Jen se ujišťuju,“ zašvitořila jsem roztomile a těšila se z jeho podrážděnosti.
A stejně tě to žere!
Lásko? Ještě slovo a urvu ti hlavu, strčím ti ji do zadku a pak tě do něj nakopu.
„Sadisto.“
„Provokatérko.“
„Náfuko.“
„Fifleno.“
„Egoisto.“
„Skuhralko.“
„Sobče.“
„Naivko.“
„Nesnáším tě.“
„Já tebe víc.“
„Sex pauza?“
Vyprskla jsem smíchy (a byla ráda za svůj bezpečnostní pás), když pod návalem prudkého brzdění zakvílely pneumatiky našeho drahého autíčka. Přešlo mě to, když jsem si uvědomila, že Damon vzal má slova vážně.

***

Ležel jsem v houpací síti a připravoval si osnovu na další přednášku. Slunce příjemně hřálo i ve stínu, který mi poskytovaly dvě vysoké exotické odrůdy javorů. Rád jsem se poflakoval v zahradě. Mít domek na venkově mělo nespočet výhod a já je všechny s chutí využíval. Zrovna jsem se skláněl pro sklenici vody, když jsem zahlédl mihnout se stín blízko kmene starého cypřiše. Chvíli jsem místo pozoroval, ale nic se nedělo. Asi se mi jen něco zdálo. Bylo bezvětří, ale nízko položené větvičky vzdáleného stromu se mírně zachvěly. Přestávalo se mi to líbit. Zostřil jsem všechny svoje smysly a vycítil přítomnost někoho dalšího. Mohlo jít jen o zbloudilou kočku, ale také o zloděje či jinou nežádoucí osobu. Co nejtišeji jsem se vyškrábal na nohy a pomalými kroky se plížil k místu, z kterého vycházely nejsilnější a nejtemnější vibrace. Tráva orosená od ostřikovače mě příjemně chladila chodidla a navíc nijak nešustila. Zaslechl jsem vrčení. Přikrčil jsem se. Byl jsem připravený na všechno. To jsem si alespoň myslel, než na mě vyskočila ohromná šelma. Povalila mě na záda a předními tlapami přišpendlila k zemi. Vrčela a prskala, a tak jsem ji napodobil. Vycenil jsem zostřené špičáky a zaryl jí nehty do nohou. Z ničeho nic přestala. Stáhla pysky a snad se i - usmála? Nehybně jsem na ni zíral, zatímco ona stříhala ušima. Se slastným předením (nikoliv vrčením) mě olízla po zarostlé tváři. A znovu a znovu. Byl jsem více než v šoku.
„Ale no tak, Eleno. Nestačím ani zamknout auto a ty už se válíš po mým bratrovi?“
Ten hlas jsem znal, ale význam jeho slov mi byl cizí. Kočka mě přestala olizovat a pozorovala mě svýma velkýma, medově hnědýma očima, které mi byly povědomé.
Damon zapískal zvláštní melodii a zvíře ze mě okamžitě slezlo. Postavil jsem se a naskytl se mi netradiční pohled na mého bratra, oděného v černém, jak s vřelým úsměvem shlíží na tmavého levharta a hladí ho po hlavě.
„Pojmenoval jsi tu bestii po Eleně? Nepřijde ti to trochu - zvrácené?“
Levhartice se na mě prudce otočila a prskla.
„Dávej si bacha na to, co říkáš, Stefe. Znáš Elenu. Nenechá se dlouho pobízet, viď, zlatíčko?“
„Kde je Elena?“ Zastrčil jsem si ruce do kapes šedých tepláků.
Zvíře u Damonových nohou zcela bezdůvodně zařvalo. Byl to majestátní křik, jakoby se snažilo všem oznámit, že mu to tu od nynějška patří. Náhle se mi jevilo jaksi rozmazané. Vzduch kolem něho zhoustl a zčernal, jako když se na něj snese mrak. Rýsovala se pod ním čísi silueta. Lidská. Dým se rozplynul. Přede mnou stál můj bratr a po jeho boku krásná Elena. Jedna ruka jí visela podél těla a druhou měla položenou na Damonově hrudi společně s hlavou. Na tváři ji utkvěl zasněný výraz. Vypadalo to, že se o něj tře jako ta kočka. Potom se od něj odtáhla a věnovala mi svůj pohled a úsměv.
„Nazdar, Stefane!“
Vzal jsem si chvíli, abych to mohl vstřebat. Začal jsem si všímat drobnějších detailů. Dlouhé vlasy jí spadaly až k hýždím. Na sobě měla černé šaty, zepředu s ozdobnou šněrovačkou. Načepýřená sukně končila těsně pod jejím oblým pozadím. Vypadala neuvěřitelně přitažlivě. Šaty podtrhly její štíhlý pas, nadzvedly ňadra (byly mírně korzetové) a poukazovaly na opálenou pleť.
„Ahoj,“ na víc jsem se nezmohl.
„Lepší přivítání bys tam neměl?“ provokoval mě Damon.
„Tomu vašemu se už stejně nevyrovnám,“ ušklíbl jsem se. „Jak jsi to udělala?“
„Podobně jako Damon s vránou, naučil mě to,“ usmála se ještě víc a krátce ho políbila na tvář. Pak od něj poodstoupila.
„Hrozně ráda tě vidím. Chyběl jsi mi,“ rozešla se ke mně a pevně mě objala.
Opětoval jsem její stisk a zabořil jí nos do vlasů. Jak jsem miloval jejich vůni!
„Ty mně taky.“
„Co to máš na bradě?“ pošeptala mi do ucha.
„Na škole se mě všichni kantoři vyptávali, jaký používám krém proti vráskám, a zaslechl jsem i pár narážek ze stran studentů, tak jsem si nechal narůst vousy, abych vypadal trochu starší.“
„No, to se ti rozhodně podařilo. Tipla bych tě na svěžího třicátníka.“
„Ehm, ehm, eeeehm!“ ozval se pro změnu můj druhý host.
„Jsem nadšený z tvé přítomnosti stejně jako ty, Damone,“ pustil jsem Elenu, ale nechal jednu paži kolem jejího trupu.
Rychle se k nám přemístil a napřáhl ke mně svou ruku. Vzal jsem ji a potřásl s ní.
„Nebudeš tomu věřit, ale stejskalo se mi po tobě,“ řekl s náznakem úsměvu.
„Budu alespoň předstírat,“ ve skutečnosti jsem nemusel.
„No vidíte, vy dva, jak vám to pěkně jde,“ pochválila nás Elena a poposunula se kousek dál.
„Jak dlouho se zdržíte?“
„Asi tak týden, možná víc, možná míň. Můžeš nás ubytovat?“
Otočil jsem se ke své vile, jako bych se snad potřeboval ujistit, že se do ní všichni vejdeme.
„Můžete si dokonce vybrat pokoj.“
„Fajn. Jdu pro kufry.“
„A já se chci pozdravit s Lexi,“ oznámila mi Elena.
„Není doma, ale každou chvíli by měla přijít. Pojď, zatím ti to tady ukážu.“

Pokračovat na další kapitolu

47 komentářů:

  1. Krásna kapitolka! :) Na viac nemám čas, možno keď ma niečo napadne, tak to potom dopíšem sem :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V pohodě, vždyť jsi říkala, že asi nebudeš komentovat vůbec, když jsi pryč, takže pro mě je i tohle hodně, děkuju ;)

      Vymazat
  2. Ta hádka Damona a Eleny? vtipná :D . Docela se těšim jak bude Lexi reagovat na Elenu a tak vůbec:-)). Přidej prosím brzy další kapitolu a nenech věrného čtenáře čekat! :DD
    A abych to tak zhodnotila .. Super!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vtipná? To jsem ráda :D Mně úplně připomněla Já chci taky... prostě hovadina :D
      Budu se snažit rychle :)

      Vymazat
    2. Mně ani ne, možná to bude tím, že už jsem Já chci taky četla dýl a nepamatuju si všechny dialogy :D .. Děkuju:)

      Vymazat
  3. Tá hádka :DD :D ja z toho nemôžem :DD :D ale kapitola super :DD :D a vidím to pierko!! :DDD :D len trochu zmenšenie a no _DD :D

    OdpovědětVymazat
  4. Když máte peníze na utrácení, má to i velkou nevýhodu - nevíte kdy přestat :D :D Mamka mě hned ráno vytáhla pryč a přišly jsme před chvílí, ale byla jsem nadšená, že už je tu další DZ :D Moje nadšení trochu opadlo, když jsem viděla, kolik lidí to už komentovalo, protože se pak jenom opakuju :D A budu se opakovat, a budu! :D
    Hádka byla naprosto skvělá. :D Jako správní manželé :D Jinak jsem zvědavá, co jim na to řekne Stefan :) Čímž se dostávám k tomu, že jsem ráda za jeho návrat :D :)
    Levhartice byla taky super :D :D prostě super, no :D :D :)

    OdpovědětVymazat
  5. PS: Informatorium je bezvadný :D :D :) ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Souhlasím se všemi. Abych se neopakovala. Tahle povídka je...BOMBASTICKÁ :D Fakt se mi to líbí a jsem ráda, že se vrátil do hry stefan :) Těším se na další kapitolu.

    Faith

    OdpovědětVymazat
  7. Díky, díky, tísíceré díky :):D Jsem moc ráda, že vám ta hádka nepřišla... no, třeba až trošku moc dětinská, trapná, něco :D Někomu by to tak klidně přijít mohlo... třeba mně :D Ale jenom někdy, když mám svoji "neumím-psát-jak-to-někdo-může-číst" náladu :P
    Joop, zatím všechno, co zmiňujete, že vás zajímá, v dalších kapitolkách bude ;)
    Verča: Já teda tenhle problém s utrácením nemám, mně se totiž nic nelíbí :D Já nejvíc rozházím za jídlo, to zas jo... a za cigára... ale oblečení? Knížky? Ksometika? Pfff, to nehrozí :D A děkuji za ocenění zlepšováku! :D

    OdpovědětVymazat
  8. Konečně jsem měla čas na čtení povídky :-). Opravdu úžasné kapitolky všechny, to jak Damon požádal Elenu o ruku bylo dokonalé. Také jsem se zasmála nad Stefanovým uvažováním. (Elena a černá bestie):D. Těším se na pokračování, akorát mi končí volno a ve čtvrtek zase do práce na 12-tky, takže si to přečtu zase asi až za týden :(. To ani nevydržím..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, to je fajn tě tu zase vidět, díky za koment ;)
      A nevím, jak moc velká útěcha to je, ale neboj, tento týden stejně nepřibyde žádná nová kapitola... nejspíš ani ten další... a možná ani ten další, další.... ale ten další, další, další už MOŽNÁ jo :D

      Vymazat
    2. COOOOOOOŽE?!?!?! :D :D :D :D :/

      Vymazat
    3. :D:D:D:D Ups :D Pardon, ale mám toho předepsanýho málo a na DZ si dávám záležet, takže provádím drobné korekce prakticky každý den minimálně 14 dní před zveřejněním :( Ostatní povídky jsem publikovala většinou hned po jejich dopsání, ale tohle je prostě něco jinýho :D

      Vymazat
  9. To nemůžeš myslet vážně!!! :( Vždyť já mezitím umřu!! :D :/ :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale prtkins! ;) Ještě je tu Helpless a Mariam má nějakou tu fanfiction asi na 30 stránek a třeba se stanou dva zázraky: Vrátí se Michelle a přibyde nová kapitola Ztracených duší :D Nebo můžeš začít číst Masku vlkodlaka - to je fakt výborná povídka, jedna z nejlepších smyšlených, co jsem kdy četla ;) Nebo Argoni, ta je prakticky stejně dobrá.
      A Pauza 3 týdny není tak moc, měla jsem i delší :D
      A taky budeš mít čas na vlastní psaní :P
      Ještě něco? :D:D

      Vymazat
    2. Tssss :P Co mám na tohle říct?! :P :/ :D
      Ale Michelle by se vrátit mohla!! :( :D

      Vymazat
    3. Som doma, mami! :D Inak, FF má asi 40 strán a tak skoro nepríde :D Ale už niekedy dám Poviedku o strachu, už som im ju tam poslala o chvíľu mi ju zverejnia :)
      A ku kapitole: No a čo, že sa budem opakovať? Tá hádka bola skvelá, zbožňujem hádky na tomto princípe v poviedkach a najmä v tvojich! :D A ďalej sa mi páčilo Elenino balenie, Damonova košeľa, šoférovanie, prekvapivo aj Stefan a to ako sa Elena zmenila na "to zviera" (:D)... Stefan sa mi v tvojom podaní veľmi páči, rozmýšľam, že by mi ani nevadilo, keby sa nakoniec nejak dostala k nemu, ty to proste dobre napíšeš :D
      Idem teraz na svoj blog :D

      Vymazat
    4. Jééé, konečně, ztracená dcera opět nalezena :D
      Ooo, tak to pardon za milné roztubování informací (moje špatná paměť), ale stejně by mohla být brzy, ta 40 stránková ff :P
      Jojo, dodatek "to byla jedna z těch barevnějších", mám ráda :)
      A že bys v mým podání snesla i Stelenu - větší radost jsi mi ani udělat nemohla :) Kdybych měla nápad, tak napíšu nějakou STelena jednorázovku, vážně mám na to náladu, ale nápad není :/

      Vymazat
  10. Už jsem říkala, že mě nemůže nic potěšit víc, než po dni s blbcema kapitola DZ :) Už se těším na pokračování a jsem zvědavá, jestli se moje předtuchy vyplní.. XD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, tak to doufám, že se těch blbců na dloouhou dobu zbavíš :D
      No, to jsem taky zvědavá, do jaký míry jsi mě odhadla :P
      A co psaní? Občas chodím kouknout na tvůj blog, zatím tam je jenom článek o rekonstrukci... ale chápu, není čas :/:D

      Vymazat
    2. No, asi nezbavim - občas říkám, že někteří lidé by měli podstoupit psychotesty, než si pořídí zvíře... XD No psaní - dneska a zítra bych měla mít po dlouhé době trochu času, tak uvidíme, jestli se mi dostaví nápady... XD

      Vymazat
  11. No tak to nevydržím už vůbec.. Nedovedu si představit, že budu mít 4 dny volna a tady nebude žádná kapitolka :(:( Co budu číst?? Ale na druhou stran tě chápu, a budeme to muset vydržet, a taky je na co čekat :)

    OdpovědětVymazat
  12. Dneska skládám samé komplimenty, to není možný :D:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na čtení vřele doporučuju Vampýrskou akademii, nejlepší upířina :P Nebo není špatná knížka Na pokraji temnoty od Barbary "něco", to teda není o upírech, ale je to taky fantasy, docela zajímavý, thrillerózní ;) Nebo kdybys chtěla něco na zlepšení nálady, tak detektivky od Raymonda Chandlera nebo Ed McBain 87. revír - geniální, úžasný, vždycky se směju a občas trošku trnu, protože oba autoři si neberou servítky, prostě před tebe hoděj všechno jak to leží a běží, jsou i sprostí... ale tak vkusným způsobem... vážně tyhle detektivky miluju... Agathu Christie jsem sice nezkoušela, ale řekla bych, že ta by mě tolik nebavila :)
      Tak, když zajdeš do knihovny, máš čtení na dlouhou dobu, protože takovej 87. revír... to je haaafo detektivních příběhů, takovej seriál :D

      Vymazat
  13. To vím, že knihovna to jistí, ale raději čtu nějaké Tvoje nějaké dílko :D .. Ne knížky doma mám v záloze z knihovny :)

    OdpovědětVymazat
  14. A díky za tipy na knížky :) Určitě si nějaké přečtu, možná všechny :)

    OdpovědětVymazat
  15. Zas se jednou červenám, mně to vážně zůstane :D:) A dneska mi jde i psaní od ruky, celá kapitola na 3 a půl stránky za hodinu a půl? To je snad můj rekord :D Ale bohužel mě napadla ještě jiná verze, nejspíš lepší... takže zase nanovo :/
    Joop, snad se aspoň nějaká knížka bude líbit ;)

    OdpovědětVymazat
  16. Beru zpět, nic se předělávat nebude! Alespoň budete mít kdyžtak co kritizovat! :D
    Pardon, já vám prostě musím zdělovat, jak pokračuju s povídkou... moje kámoše, kteří ji nečtou, by to zajímalo ještě míň, takže se s tím smiřte :D

    OdpovědětVymazat
  17. Beru zpět, co jsem vzala zpět - kapitolu jsem předělala, ale původní verzi nesmazala, nechám ji jako bonus (vymazané scény) na konec povídky... ještě mám jednu bonusovku... bože, doufám, že to nečtete :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D :D :D "Beru zpět, co jsem vzala zpět" :D :D No nie! :D :D
      Ale vymazané scény na konci budú fajn! :)

      Vymazat
    2. :D :D :D :D Ježiš, ty jsi vtipná i když píšeš sama se sebou :D :D Umírám! :D

      Vymazat
    3. No, akorát nevím, jestli je to úplně v pořádku, že si se sebou tak dobře pokecám :/:D:D

      Vymazat
    4. Je to v poriadku - oprava: MUSÍ to byť v poriadku! :D Keď to nie je v poriadku, ani ja nie som v poriadku. Čo trepem, ja nie som v poriadku :D Vy ste v poriadku? :D
      Inak súhlasím s Verčou :D :D :D

      Vymazat
    5. Bez urážky - tímto komentářem jsi dokázala, že nejsi v pořádku :D Budu trvat na tom, aby nás šoupli do stejnýho blázince! ;):D

      Vymazat
    6. No tak nie som v poriadku, no :( :D :D :D
      Hej, musíme to proste vybaviť!!! :D

      Vymazat
    7. Nikdo není v pořádku :P
      Hele, blázne, měla bych tázací prosbu :D Jak můžu odeslat nějakou zprávu v Outlooku, nevíš? Tady zařizuju něco pro bratra a nezanechal mi instrukce, blbec :/

      Vymazat
    8. S tým ti nepomôžem, s tým nerobím. Niekde to tam musí byť! :D Skús to nájsť v Pomocníkovi alebo na Googli :D
      Ty s tým svojím bratom :D

      Vymazat
    9. Ok, přinejhoršim zavolám mamce, ta s tim pracuje :D
      Můžu já za to? Že mám takovýho bratra? Bohužel, mým rodičům bylo dopřáno mít jen jedno geniální dítě :P:D

      Vymazat
    10. :D :D :D tá posledná veta :D :D
      A koľko má vlastne tvoj brat rokov, ak smiem vedieť? :D

      Vymazat
  18. :D :D super kapitolka... sex pauza ? :D to se ti povedlo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji pěkně :) To je asi poprvý, co hodila Elena nějakou hlášku :P:D Damon má na ni dobrej vliv...

      Vymazat
  19. Taky mě štve sestra. To je asi všude stejný, jen s tím rozdílem, že já nesnídám :D
    Tak teď jsem krapet nervózní z toho, co na to Stefan řekne, na to jejich manželství. A co potom Lexi :D Na tu se hodně těším.
    Sex pauza? :'DDDDDDDDDDDD

    OdpovědětVymazat
  20. "Lásko? Ještě slovo a urvu ti hlavu, strčím ti ji do zadku a pak tě do něj nakopu." a
    "Sex pauza?" Luxusní, to mě rozesmálo :D

    OdpovědětVymazat
  21. Dostala me hadka Eleny a Damona stejne jako statni :D vazne luxusni :)

    OdpovědětVymazat
  22. Jůů, fajn, žes zapojila Stefíka. Hádka byla povedená, stejně i ten zbytek :) paráda

    OdpovědětVymazat