Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

neděle 12. srpna 2012

Malá dekorace :P

Věřte mi, zabralo mi to delší dobu, než si myslíte!!! :D Nějak tam bylo prázdný místo, tak jsem ho chtěla zaplnit... jenže než jsem přišla na to čím, pak čím přesně, pak jak, pak aby to sedělo... No, každopádně, jak se vám to peříčko a podpis zobrazuje? Já mám totiž v Opeře useklou tu kaňku nad "c" a v GoogleChromu mám useklý "Š"... a taky si nejsem jistá, jestli třeba nemá na to vliv velikost monitoru :D:D Taakže, co máte useklý? A líbí se vám to vůbec?

14 komentářů:

  1. Já vidím jenom pírko a Oč nebo co :D Nic víc, nic míň :D :D Ale to je normální, můj pc už je v důchodovém věku, takže je jasný, že nějaký příznaky má... :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :( Sakriš, je tam napsaný "Šunkič" :D Každopádně děkuju, třeba to nějak vykoumu, aby to viděli všichni :)

      Vymazat
    2. Tak to teda vážně netuším, co to můžou být za dva písmena, co napůl vidím... :D :D

      Vymazat
  2. Áááá už jsem to viděla ;) musela jsem zmáčkout nějaký magický tlačítko, ale viděla jsem to. Ty "dva písmenka" byly teda nakonec Š, já netušila, že je tak zakroucený :D :D Ale je to moc pěkný :)

    OdpovědětVymazat
  3. Juhůů!!!... ale já nechci, aby kvůli tomu někdo musela mačkat magický tlačítka :(:D Proč to nemůžete všichni vidět ta pěkně jak já... kámošovi se to na compu nezobrazuje vůbec a na mobilu částečně... tak co to je?!!! :(:D A to magický tlačítko musíš držet pořád, nebo ho zmáčkneš a ono to zůstane hezky "odhalený"? :D

    OdpovědětVymazat
  4. Já vidím jen peříčko :D:D:D Mám totiž 1366x768 :D

    OdpovědětVymazat
  5. :( Fňuk :( Já mám 1280 x 1024... takže si to koukejte všichni taky pořídit!!! :D A je to peříčko aspoň celý a vypadá normálně? Je vůbec ten nápis "Dobře vychovaný člověk..." na středu? Jestli ne, tak... nevim, zabalim to tady :D
    Dobrou noc, úplně mě to vyčerpalo... se tady s tím člověk sere... a k čemu???!!!! :(:D

    OdpovědětVymazat
  6. Ja tam vidím iba to Dobře vychovaný člověk múže číst všechno a potom to pod tým :DD :D nič menej nič viac :DD :D ak som to teda pochopila správne :DD :D lebo som tu pol hodinu rozmýšľala že o čom hovoríte :DD :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, ještě vpravo dole podél příspěvků bys měla vidět peříčko a pod tím nápis "Šunkič" :D Ale ten postranní panel s Menu vidíš, že jo? Já už si nejsem jistá totiž vůbec ničím :D

      Vymazat
    2. Už všetko vidím :DD :D musela som si to len zmenšiť!!! :DD ::D

      Vymazat
  7. Najprv som len kukala, o čom hovoríte, až nakoniec mi napadlo oddialiť si obrazovku a uvidela som to :D Ale nie som na svojom starom dobrom počítači s maličkou obrazovkou, možno to bude aj v tom.... Doma mi to neukáže už asi vôbec :D

    OdpovědětVymazat
  8. :(:(:( Já budu vážně brečet... co to máte za počítače, sakra?! :D No co... tak se tim budu kochat sama! Vám to tam stejně nijak nepřekáží, když to ani nevidíte!!! :D:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teraz mám veľkú obrazovku a krásne to vidno :) Pekné to je :)

      Vymazat
    2. Oukej :) Děkuju... piplala jsem se s tím... no, asi 4 - 6 hodin, protože bylo několik verzí :D

      Vymazat