Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

pondělí 11. června 2012

Blondýna... no, tak snad teď budu chytřejší :D

Ehn... včera mě nějak vyděsilo, že jsem našla na "profilu" album, ve kterým byly všechny fotky z blogu... jsem si říkala: "Co to je? To nechci! Smazat!" "Opravdu chcete tento soubor smazat?" "Neptej se tak blbě a táhni." Mohlo mi dojít, že když to album smažu, tak tim pádem smažu i všechny fotky, co jsem sem kdy dala, že? :D:D:D Bohužel... nedošlo O:) Ale už se pracuje na nápravě :D
A dneska jsem byla u kadeřnice... Ta barva měla být o něco světlejší, ale i tak se mi líbí. Víc než blond. Potřebovala jsem změnu.
Fotka mého nového já v pokračování :)




Nechtějte po mně, abych se tvářila v pondělí odpoledne normálně... A mám šuntskej foťák na mobilu... A díky stresu mám dost špatnou pleť, tak jsem provedla retuš a asi je to dost poznat :D Ale máte čumět na vlasy, ty beďary by vás zbytečně rozptylovaly!!! :D

6 komentářů:

  1. A ja sa potom môžem diviť, prečo sa mi nezobrazujú niektoré fotky a namiesto nich je tam len výkričník :D
    Farba vlasov je vážne pekná, veľmi sa ti hodí :)
    Asi niekedy v budúcnosti tiež vyskúšam takúto farbu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D:D Jsem vážně šikovné a chytré děvče... ale ten vykřičník místo mojí profilovky se mi líbí, ten tam asi nechám :D
      Jinak děkuju ;) Zrzky a blondýny vládnou světem! :P A většině blondýn zrzavá barva sluší, tak jako většině brunet sluší červená ;)

      Vymazat
    2. Len to ne :D Vždy, keď sa mi ten výkričník nadčíta, tak sa ho tak zľaknem, normálne z neho raz dostanem infarkt :D Už som si asi príliš zvykla, že tam máš svoju fotku :D
      Ja sa v tom moc nevyznám, takže :D Dokonca neviem ani seba zaradiť :D

      Vymazat
    3. Ups, ok, tak to si tam dám radši tu fotku... sice ta mi příjde víc "infarktotvorná" nže vykřičník, ale nerada bych přišla o čtenářku :D

      Vymazat
  2. No, dnes som tu bola aspoň 10-krát a čakala, že raz sa namiesto toho výkričníku opäť zobrazia fotky :D Dočkala som sa až teraz :D
    Páči sa mi tá farba :) Tiež by som chcela mať podobnú, možno trošku tmavšiu alebo až červenú, ale nechcem si ničiť vlasy :D Už ten melír bol pre nich šok :D :D
    Ale pristane Ti to :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje vlasy už jsou naštěstí zvyklý, pár barev už zkously :D
      Červený se mi hodně líběj, ale rubínově - krvavý má moje spolusedící... budem taková jedovatá dvojka teď :D
      A děkuji. Cítím se v tom vážně dobře, víc svá, což je divný, protože k mojí přirozený barvě to má sakra daleko :D

      Vymazat