Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

neděle 3. června 2012

Anski a Blip

Varuju vás! Tuhle hru mi dneska poslala kámoška a mám takový pocit, že už se jí nezbavím, a to jsem hrála  naposled asi před rokem takovou detektivku. Poslala jsem to i kámošovi, no a ten je z toho taky odvařenej :D:D. Ještě někdo hodlá ujíždět na hře asi tak pro pětiletý parchanty? Nám třem teď už vlastně dospělým studentům gymnázií se to docela daří! :D Bože, zas se hovno naučím, ale co, hlavně když zvládnu další level :P
Hra se vám načte při kliknutí sem
Teda snad :D
Koho ta hra dostala, nechť se přizná! :D

2 komentáře:

  1. Jak mám skákat do dvonásobný výšky? :DDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D:D No, tak to nevim... buď po houbě, po bedničce nebo po Anskim / Blipovi :D Nebo po Blipovi / Anskim, kterej stojí na bedničce, to tam jednou bylo :D Eště mi chybí asi 5 levlů :D

      Vymazat