Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

středa 9. května 2012

Vyšťavená...

Už jsou prázdniny? Ne? Jakto! Už vážně nemůžu...
Povídky samozřejmě přidávat budu, ještěže je mám předepsané (do jisté míry), ale možná to bude se spožděním a tak...
Já chci taky! bude v pátek a další díl se odkládá na dobu neurčitou, ze třetí kapitoly mám teprv půl stránky.
Upíří život bude zítra.
Dneska jsem tak mimo, že jsem se mamce prokecla, že jsem v pondělí nebyla ve škole :D
Já - vrátím se ze školy a autoškoly v šest, totálně mrtvá, sednu si do kuchyně na podlahu a hekám.: "Ahojda. Normálně ještěže jsem v pondělí nešla. Jim dala tak nehorázně těžkou písemku ze zemáku. To my jsme tam měli otázku, kdy vznikla..."
Mamka: "Počkej, ty jsi nešla v pondělí do školy?"
Já: Zarazim se s otevřenou hubou, pak se začnu připitomněle usmívat.
Mamka: "Tě poslouchám, viď? Si nečekala."
Já: "Když já tam nemohla jííííít!!!! :D"
Naštěstí to prošlo bez problémů, ale... lehce trapný moment :D
Asi tak trapný, jako když mě cestou domů pozdravila obézní romská spoluobyvatelka a tvrdila mi, že mě zná, že jsem s ní a s nějakym borcem chlastala na palubě chinzano... Chtěla jsem jí říct, že jsem abstinenčí lezba, ale nakonec jsem si to rozmyslela a řekla, že si mě s někým spletla... Ještě mě tam chvíli přesvědčovala a pak jsem byla konečně propuštěna... dneska je divnej den :D

2 komentáře:

  1. No to s tou cigánkou, stává se... co se ti nikdy předtím nestalo?? :D Úplně v pohodě :) Měla jsi říct že jsi abstinenční lesba, no ale aby se tě pak nepokusila sbalit, to by sis dala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, stalo se mi, že na mě jedna malá cikánka přivolávala celou svoji rodinu, pak řekla, že si na mě počká u školy, a nakonec z toho nebylo nic naštěstí (to jsem byla ještě na základce) :D Radši si na ně dávám bacha :D... Asi takovýho jako na ožralý chlapy...

      Vymazat