Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

pondělí 7. května 2012

Slyšte, slyšte!

Na vědomost se dává,
že,...že,... sakra, nenapadá mě rým!
Dneska nejsem poetická :/
Co jsem chtěla ale říct, je, že jsem objevila úžasnou povídku a ráda bych autorce pomohla s jejím zviditelněním (tak jako bylo pomoženo mně).
Jmenuje se to Maska vlkodlaka. Není to žádná fanfiction, ale je to vážně pěkný! Vtipný, roztomilý ale i napínavý, děsivý a tak dále, něco jsem k tomu psala i v "Doporučené četbě", tak si to tam můžete najít. Snad vás povídka nadchne tak jako mně a budete poctivě komentovat!
Tuto brilantní povídku najdete ZDE

Tím se s vámi loučím,
dneska s pasním končím,
protože jsem vyšťavená
a záda mám pokřivená.
(Ha! Přece jenom mě něco napadlo! :D) 

5 komentářů:

  1. Jj. To je nejlepší povídka na světě! Jsem na ní závislá!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ano, vidíte? Neodporučuju jenom já :D. Jinak koukám, že sou všechny ty blogy dobře propojené :D.

      Vymazat
  2. Pane jo O.o Hrozně moc děkuju! I tobě Niky. :') Opravdu moc.
    Jinak, na blozích z blogspot se moc nevyznám xD Ale já to nějak vykoumám. :D zatím jdi prozkoumat blog! :P
    Chaky

    OdpovědětVymazat
  3. Díky, že si mi ukázala túto poviedku, lebo doteraz som o nej nevedela :) Hneď som sa do nej začítala a teraz som na nej doslova závislá :D Ako si aj ty napísala, úžasná poviedka :) Takže ešte raz díky! :)

    Lulu

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé, no tak to jsem ráda, jednak že se ti líbí, jednak že jsem sehnala kdyžtak alespoň jednu čtenářku pro Chaky :D. A koukej hezky komentovat, určitě jí tvoje závislost potěší :P

    OdpovědětVymazat