Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

pondělí 9. dubna 2012

Armchair cynics

Ne, nechce se mi dneska přidávat nový díl (to až zejtra), ale měla jsem potřebu svět seznámit s těmahle dvěma úžasnejma písničkama, který mně zněj pořád v hlavě. Bang, bang, je aspoň trochu známá, ale Ablaze asi nikdo neznáte - na tu ani neseženete překlad a na Bang stojí překlad, kterej sem našla, za hovno, takže jsem si dala tu práci a udělala vlastní. Přiznávám, někdy jsem si nevěděla rady, ty texty jsou plný metafor (Bang je prakticky celá víceméně o sexu podle mě) a právě v tom je jejich kouzlo.
Kritika se nepovoluje, snad jenom na ten můj překlad! :D

Přetrhej kůži,
Protože nemůžu říct, kde tvé tělo končí a mé začíná
Rozsápej maso,
Dnes jsem se probudil s pocitem, jako bych byl nějaký masochista
Jsi tak zřejmá,
Uvádíš věci do pochodu
Tvoje mojo čarodějnictví, jo, to na mě platí
Musím přiznat
Zatáhni, škemrej a pros
Že potřebuju tvůj polibek, jako oceán potřebuje vánek

R: Střílím jako pistole
Jako nabitá zbraň
Bang, bang, bang
Sevři mě ve svých rukou
Tak, jsme tu zas
Rozeznívá se mi to v hlavě
Bang, bang, bang
Uchop mě do svých rukou

Abych tě mohl cítit u sebe

Nasáklý hříchem
Pokřtěný tvým polibkem a jsem znovuzrozený
Skousnout tvůj ret
Obmotat ti ruce kolem hlavy a přitáhnout si tě
Nemůžu popadnout dech
Spát, uvažovat či mluvit
Tvoje mojo čarodějnictví, zlato, jo, to na mě platí
Tak pojďme řádit
Roztrhejme ty prostěradla
Každý tvůj šepot mě celého rozechvívá

2x R:

Abych cítil tvou přítomnost (rozsápej maso)
Abych tě tu cítil u sebe (přetrhej kůži)
Abych tě cítil poblíž (rozsápej maso)
Abych se ujistil, že mě slyšíš

R:

Tahle láska, to byl opravdový románek
Jako dějová zápletka, široký a zamotaný (zvrácený)
Příliš dobrý, aby byl skutečný, příliš skutečný, aby byl falešný
Přísahám, že je mou smrtí,
Se všemi těmi neshodami, které produkují příliš mnoho žáru

Kdyby ti na tom záleželo, tak bys právě teď odcházela
Protože všechno ve mně po tobě touží navzdory bolesti, kterou jsem musel snášet
Nezaložil jsem tento oheň, ale jak hoří, hoří, hoří…

Dnes v noci jsou v ulicích sirény, slyším je přijíždět

R: Tak vstávej z té postele, začíná hořet
Natáhni se po alarmu, zlato, protože jsme v plamenech
Padám na podlahu, je to víc, než může srdce snést
Tak mě vytáhni z tohohle vraku, zlato, protože jsme v plamenech

Jsi obrázkem v medailonu,
 jsi zbraní na hrudi, plamenem, který byl na mně před nedávnem zažehnut
Jsi palivem a špačkem od cigarety, z toho se skládáš
Jsi mým zrozením i úmrtím, vším najednou

Dnes v noci jsou v ulicích sirény, slyším je přijíždět

R:

Žádné komentáře:

Okomentovat