Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

neděle 25. března 2012

Trocha "poezie"

Komentář: Jak jsem se jednou zmiňovala, právě čtu Desperation od Stephena Kinga. No, je to nanejvýš zajímavé, přečetla jsem první kapitolu (o 30 stránkách) a už tam byla mrtvá kočka přilepená k dopravní značce, mrtvá holčička, ležící na schodech policejní stanice se zlomeným vazem, a ještě zastřelili chlapa před jeho manželkou... sranda, řekla bych :D
Ale co jsem taky čekala, když popisek říká toto: There's a place along Interstate 50 that some call the loneliest place on Earth. It's known as Desperation, Nevada. It's not a very nice place to live. It's an even worse place to die for. Let the battle against evil begin. Welcome to Desperation.
Zatím mě to moc nechytlo, ale včera jsem tam objevila geniální úryvek, jehož poslední "verš" bych si chtěla vyvěsit na domovní dveře :D.



I'm a gun-totin' snapple-drinkin'
bible-readin' clinton-bashin' son of a bitch!
Never mind the dog, beware of the owner!

Pokus o překlad:
Jsem zbraň-držící snapple-pijící
bibli-čtící Clintona-oslavující zkurvysyn!
Psa si nevšímejte, dávejte si pozor na majitele!

Poznámka: Snapple je značka džusu a to s tím Clintonem je můj skromný odhad... bash je párty, Clinton je bejvalej prezident, takže jsem to spojila dohromady, ale jistá si tim nejsem, jestli to bylo takhle myšleno.

2 komentáře:

  1. bola by som ti vďačná za preklad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ehm... ok, zkusím to, ale nevim, jak mi to půjde :D. Napíšu to rovnou do příspěvku a ne do komentářů ;).

      Vymazat