Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

čtvrtek 22. března 2012

Neúmyslný "flirt" s učitelem :D

Už se mi dlouho nepovedlo udělat ňákou volovinu, tak jsem to musela napravit, že jo :D. Ale nečekejte žádnej skandál, zas tak hrozný to nebylo.

Jdem se spolužačkou z těláku. Plný ruce všemožnejch věcí a ještě si urovnávám oblečení, takže nebylo nic divnýho na tom, že mi kabelka sklouzla z ramene na loket.
"Jdeš jak ňáká fiflena s tou kabelkou," rejpe do mě spolužačka.
Podívám se, co se jí nezdá, a vážně mám tu ruku vytrčenou, jako ty damičky na vysokejch jehlách, jen gelový nehtíky a čivava mi chyběj.
"Fiflena by šla víc takhle," odpovim ji, zkroutim ruku do ještě křečovitější polohy a vrtím zadkem, jak jen to umim (ne svůdně, ale demonstrativně).
Udělám takhle několik kroků a slyšim: "Hezký, hezký." Dotyčný se nestyděl za svůj pobavený a zároveň ironicky obdivující podtón v hlase.
Otočim se a koho nevidim- náš pan učitel na biologii (pro představu, je mu asi 28, chová se jak puberťák a některým holkám přijde sexy, ale mně teda moc ne, ikdyž tělo ujde- je to zároveň tělocvikář).
"To víte, snažila jsem se," pokouším se, aby to znělo sarkasticky.
"A co to mělo jako znamenat?"
"No, ona mi řekla, že jdu jak fiflena, tak jsem to chtěla ještě zdokonalit."
"Takhle jsem teda ještě nikoho chodit neviděl," tlemí se.
"No jo, tak teprve se to učim, že jo. Nemám v tom moc praxi."
"Tak to asi znamená, že nejseš žádná fiflena."
"No, děkuju!" Usměju se bez ironie.
Ke spolužačce: "Vidíš, to si pamatuj."
Pak jsem se ještě dozvěděla, že ta kámoška celou dobu věděla, že šel za náma, a přemejšlela, jestli mi to má říct, ale nakonec si usmyslela, že takhle to bude větší sranda. Vážně byla :D. Ale můj pokus ho sbalit byl neúspěšný :(:D:D. Snažila jsem se to napsat co nejpřesnějc, jak se to doopravdy stalo, ale nemůžete po mně chtít, abych si pamatovala každý slovo. Ale vy se stejně nedovíte, jestli jsem přeháněla nebo ne, tak co :D.

3 komentáře:

  1. :D Hele, náš tělocvikář je taky docela fešnej. :P Oni to asi dělají schválně, na tělák - učí i matiku, ale zrovna naše třída musí mít na M padesátiletého dědka :P - dávají takovýhle chlapi, a pak že dostáváme míčem do hlavy :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D:D Jo no, tělocvikáři nebejvaj špatný :P. My měli na základce jednoho naprosto luxusního (ten když se podrbal na břiše, tak jsme všechny tály jak nanuky v létě :D), ale samozřejmě nás učil takovej nechuťák, kterej po roce odešel, protože se dal do kupy s holčinou, která byla v devítce (jemu bylo 30). Ale stejně všechny tělocvikáře nenávidim a oni nenáviděj mě, takže je ani sexappeal nezachrání! :D

      Vymazat
  2. Nabírej svalovou hmotu a určitě se na vašem vztahu ještě v budoucnu bude dát pracovat ! :D

    OdpovědětVymazat