Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

neděle 29. července 2012

I'm just as fucked up as they say :P

Chudák kámoš, on mi vždycky pošle odkaz na nějakou podle něj úžasnou písničku a mně většinou přijde naprosto příšerná :D A u filmů je to stejný... vlastně i u knih, on zbožňuje ty složitý, dlouhý, ruský romány a já bych je radši spálila, než abych je četla... A přitom si docela dobře rozumíme!!! :D Díky svýmu odlišnýmu vkusu jsme se alespoň naučili toleranci, což mně byla vlastnost dost cizí a jemu... no, řekla bych, že jsme se oba zlepšili! :D
Každopádně občas se na něčem shodnem... třeba na tom, že to, co se stalo z Avril, je děs, ale album Under my skin je boží... nebo Sum41 se líbí nám oběma... nebo oboum? :D To je fuk! :D Prostě mi včera poslal odkaz na následující písničku a k našemu nemalému údivu mě úplně nadchla! Hlavně ta první věta, která je i v názvu příspěvku... nevim proč, prostě je to dokonalá písnička :D I ta věta "I found an entrance to escape into the dark" je taková zajímavá... "našla jsem vchod k východu" (zas můj postiž překlad :D)- miluju protiřečící si spojení, který přitom dávaj smysl! Snad se bude taky líbit.
A dneska ráno mě mamka ostříhala... vzala to možná trochu víc, než jsem chtěla, ale ty konečky už si o to říkaly.. potřebuju kompletní regeneraci po tý dovolený :D
A ještě jsem včera napsala kus k SPT, s trochou štěstí dneska dodělám celou kapitolu ;)


11 komentářů:

  1. Tá pieseň je... taká v pohode. Nijak zvlášť ma nezaujala, ale dá sa :D :D Máme trošku iný "vkus", myslím, aj keď ja môžem počúvať viac-menej všetko, okrem skupín, ktoré letia a slovenského rapu :D Ale v poslednej dobe u mňa vedie Sum41 (spolu so Simple Plan a Nickelback :D)... Vďaka, že si ma k nim naviedla :D
    A nechceš hodiť fotku? :D :D
    Len pokračuj v písaní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aspoň že seš upřímná, ta písnička je vážně trochu zvláštní, ale.. prostě dobrá!:D A nepochopila jsem čeho fotku? :)

      Vymazat
    2. Úprimnosť sa u mňa v puberte prejavuje :D :D
      Fotku ostrihaných vlasov? :D Ale netreba ako, to bol len taký návrh :D

      Vymazat
    3. To nestojí za focení, zas o tolik to mamka nevzala ;) :D Bych jí nedovolila na mně tvořit nějaký super sestřihy :D

      Vymazat
  2. Tak pesnička ok a aj ja by som najradčej spálila tie kamarátkine romány :D :D a jej seriály :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že je na tom někdo stejně :D
      Mariam: BTW, asi se budu trošku opičit, všimla jsem si, jakej máš hezkej favicon nebo jak se to jmenuje, tak se mi ňákýho taky zachtělo :D Jako bude jinej, ale... nápad jsem obšlehla od tebe :P

      Vymazat
    2. Ups, akorát že mně to nefunguje :( :D No, časem na to přijdu, teď musim žehlit :/

      Vymazat
    3. V pohode :D Môj je teraz krajší, bol horší, asi vo štvrtok som ho vylepšovala.
      A mne to spočiatku tiež nešlo, naskočilo mi to asi po dni-dvoch a ten starý mám v záložke ešte vždy :)

      Vymazat
    4. Joo, už mi to funguje! :D Doufám, že je alespoň trochu poznat, že je to rozevřená knížka... no, kdyžtak najdu lepší časem :)

      Vymazat
    5. Mne to zatiaľ neukazuje, ale ono to príde :D

      Vymazat
  3. fú tak tá pesnička mi nič nehovorí :D avril tiež nejak moc nepočúvam ale tú aspoň poznám :D bože tolko strihov, čo som už ja vyskúšala a ani jeden sa mi nepáčil ale tak čo, vlasy dorastú a čil by som sa zas mala dať ostrihať len sa bojím čo z toho vznikne tak sa len v duchu pomaly prehováram :D

    OdpovědětVymazat