Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

úterý 5. června 2012

7. kapitola - 3. část

Komentář autora - čistě jenom k povídce: Nakonec jsem se rozhodla zveřejnit ty flashbacky najednou. Bylo by to moc zmatkový se všema těma hvězdičkama, takže je tu vydatná porce asi na 5 stránek. Říkala jsem, že Ben je mojí oblíbenou postavou, protože bych se s ním dokázala nejlíp stotožnit. V tom případě mám jetě jednoho oblíbence, se kterým by se nemohl sžít snad nikdo, ale když on je tak dokonalý (na to, že ho ztvárnila jen má fantazie :D), ten způsob jakým mluví... škoda, že jsem mu dala tak málo prostoru. Zasluhoval by celou knihu! :D
Vypadá to, že to tu píšu jenom pro Mariam, ale aspoň že pro někoho. Vždyť původně to mělo být jen pro moje oči a málem to skončilo v koši... hustý, to se docela rýmuje :D.
Každopádně... vyvedení z omylu by potěšilo, ale... řekla bych, že se nemýlím :D

Následuje po druhých hvězdičkách, kdyby náhodou někdo stál jenom o ty flashbacky ;)


3 komentáře:

  1. Je fajn pocit vedieť, že niekto niečo robí len pre teba :D Ale nie... Určite to číta aj niekto iný :) "Neviditeľný čitateľ" :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já z toho tak dobrej pocit nemám :D Doufám, že se ke mně vrátí Chaky, která je teď podle svého blogu v čudu... kdybych to psala pro dva lidi, to už by bylo lepší :D:D

      Vymazat
    2. Nevadí, robíš to pre dobro druhých :D Ale viem, nie je príjemné, keď niečo píšeš a nikto o to nejaví záujem.
      Myslím si, že sa určite vráti keď bude mať čas :) Podľa toho čo som videla, "Upíří život" (neviem ako sa to presne píše :D ale rozumieme si :D) sa jej dosť páčil :)

      Vymazat