Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

neděle 4. března 2012

Domácí výroba nebo úprava

Předem říkám, že nejsem grafik a nikdy nebudu. 
Nemám ani photoshop :D. Jen pár programů, který jsem postahovala všude možně, dost možná neznám ani všechny jejich funkce. Každopádně, nějaký 
výtvory mi nepřijdou úplně marný. Samozřejmě to nejsou žádný profi tapety, ale třeba se najde někdo, 
komu postačej.


Na první pohled neupravené foto, ale pohrála jsem si s barvičkama, Damonovi vymzala ruku a hlavně... Elenina noha... kterej blbec to dělal? Pro srovnání, abyste pochopili, o čem mluvím: http://www.zastavki.com/pictures/1024x768/2010/Movies_Movies_V_The_Vampire_Diaries_022950_.jpg
Citát z knížek. Damon se snažil Eleně vysvětlit, že si jsou podobní víc, než si myslí, a že by se měla stát jeho "Princeznou temnot" :D Mimochodem, moje současná tapeta.



Proslov Damona k Eleně ze seriálu. Podle mě moje nejzdařilejší dílo, ale jak říkám, žádná z těch tapet není bezchybná :D 


Myslim, že tohle byla asi moje úplně první tapeta, věnovaná kámošce (proto má taky jako jediná jiný rozměr :D) 







Část textu písničky Dead inside od skupiny Skillet
Citát z knížky. Tuším, že to řekl Damon Eleně, když ji vytáhl na střechu, aby ji zachránil před odhalením, když se vloupala ke Caroline, ale jistá si nejsem.

4 komentáře:

  1. To je kráása! Všechny jsou vážně moc povedený, ty Eleniny nohy.. :P K tomu se nevyjadřuju :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, děkuji :). No jako...nevim, jaktože si toho nikdo nevšiml. Prodávaj to jako plakáty, je to na obalech DVD a bůhví kde ještě...a Eleně prostě začíná a zároveň končí noha v zadku :D

      Vymazat
  2. Už se těším, až si konečně koupím ten notebook a dám si to na plochu. (Máme rodinný počítač a vlasní účet bohužel nejde nastavit).

    Jinak moc hezké. Té nohy jsem si taky kdysi všimla a ty jsi to tady tak krásně upravila. :)

    OdpovědětVymazat
  3. When I originally commented I clicked the "Notify me when new comments are added" checkbox and now
    each time a comment is added I get three e-mails with the same comment.
    Is there any way you can remove me from that service?
    Thanks!

    Here is my website ... vakantiehuisje frankrijk

    OdpovědětVymazat